LifeInBrand – nowa agencja na rynku

Marketingiem marek zajmie się nowa spółka, która weszła na polski rynek reklamy. Jej założycielami są Małgorzata Sowińska i Damian Dudziak.

LifeInBrand jako nowy gracz w branży marketingowej swoją działalność skoncentruje na wsparciu marek. Agencja będzie zapewniać kompleksowe usługi marketingowe od opracowania strategii obecności marki na rynku przez działania aktywizujące, kończąc na graficznym wsparciu brandów.

Założycielami agencji są Małgorzata Sowińska od ponad 5 lat związana z branżą reklamową, specjalizująca się w strategii komunikacji marki/firmy z rynkiem,  oraz Damian Dudziak – doktorant Uniwersytetu Łódzkiego zajmujący się głównie grafiką komputerową, identyfikacją wizualną oraz analizą IT i biznesową. Od września do agencji dołączyła Karolina Gruss – Kufel, która odpowiada za wsparcie projektów dla strategicznych klientów agencji.

– Przyglądając się sytuacji na rynku, postanowiliśmy połączyć nasze siły i zapewnić markom kompleksową obsługę od wprowadzenia przez bieżące wsparcie po umacnianie pozycji rynkowej. Kolejnym celem w rozwoju naszej spółki jest stworzenie interaktywnego produktu wspierającego marketing małych i średnich przedsiębiorstw, w szczególności rozpoczynających działalność. Prace nad tym projektem już trwają, mamy zamiar wprowadzić go na rynek do końca bieżącego roku – powiedział Damian Dudziak – Partner w LifeInBrand Sp. j.

Spółka rozpoczęła swą działalność w sierpniu, a jej klientami są m.in. Druk Intro SA (marka MemoBook), Natoobe.pl, HLB Sarnowski&Wiśniewski, IT4Finance, CMT Advisory, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu