Jordania promuje się w Polsce

przez | 22/09/2011

Czternastego i piętnastego września w Warszawie i Krakowie odbyły się spotkania z jordańską branżą turystyczną. Tour operatorzy z Jordanii (Petra Travel and Tourism, Dakkak Travel and Tourism oraz Friends Tour) prezentowali swoje oferty potencjalnym partnerom z Polski.

W spotkaniach wzięła również udział Narodowa Organizacja Turystyki Jordani „Jordan Tourism Board”, która wspierała tour operatorów w promocji swojego kraju. Celem spotkań była aktywizacja wymiany turystycznej z Jordanią. Jordańczycy prezentowali walory swojego kraju; podkreślali, że jest to jedna z najbezpieczniejszych lokalizacji Bliskiego Wschodu. „Kraj wolny jest od politycznych napięć, a jego mieszkańcy nastawieni są niezwykle przyjaźnie względem odwiedzających ich ojczyznę turystów” – mówi Dyrektor Izby Turystki Jordanii – Nayef Al Fayez. „Oferta turystyczna kraju jest atrakcyjna zarówno dla klientów indywidualnych lub grupowych, jak i biznesowych” dodaje Nayef Al Fayez. W warszawskim spotkaniu udział wzięła również Minister Turystyki i Starożytności Jordanii – Dr Haifa Abu Ghazaleh, która uczestniczyła również w posiedzeniu Polsko-Jordańskiej Komisji Mieszanej ds. Turystyki. W obradach komisji wzięła również udział Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Katarzyna Sobierajska. Minister Haifa Shaker Abu-Ghazaleh została również przyjęta przez Ministra Sportu i Turystyki Adama Giersza oraz wiceministra gospodarki Rafała Baniaka.

Obecnie dla polskich turystów Jordania jest przede wszystkim celem krótkich wyjazdów związanych ze zwiedzaniem Petry. By zmienić tę tendencję Jordańczycy będą prezentować swoją ofertę również na targach turystycznych TT Warsaw, które odbędą się w dniach 22-24 września 2001 w Warszawie.

Organizacja spotkań została powierzona agencji Incentive Concept Poland, która jest częścią ICP Group, natomiast za PR odpowiadała agencja magnifiCo.