Value Media przygotowało plan działań mediowych w Internecie dla Max Pożyczki z Mini Ratą PKO Banku Polskiego

przez | 21/09/2011

Kampania promocyjna Max Pożyczki z Mini Ratą zaplanowana przez zespół Value Media i agencję Cube Group SA obejmuje przede wszystkim działania afiliacyjne oraz reklamę w wyszukiwarce Google.

Dom Mediowy Value Media w ramach kompleksowej obsługi PKO Banku Polskiego już od początku czerwca 2011 roku koordynuje kampanię popularnego kredytu gotówkowego. W kampanii wrześniowej wprowadzone zostały zmiany rekomendowane przez dom mediowy, których celem jest dalsze zwiększenie liczby wypełnionych wniosków o Max Pożyczkę z Mini Ratą.

–  Chcąc zrealizować planowaną liczbę leadów, potrzebna jest grupa wydawców, dlatego celem Value Media jest zbudowanie długotrwałych relacji oraz stworzenie sieci skutecznych wydawców. W celu uzyskania najlepszych rezultatów, potrzebne jest aktywne zaangażowanie wszystkich ze stron – podkreśla Sylwia Chmielewska z Value Media.

Reklama pojawia się przede wszystkich w serwisach biznesowych oraz finansowych. Kreacje przygotowała agencja K2. Kampania trwa do końca września.