Tej jesieni Redan jest zmysłowy…

W sprzedaży dostępna jest jesienna kolekcja marek Top Secret, Troll i Drywash. W najnowszej ofercie dominują szarości, granaty, czernie oraz czerwienie. Zmysłowe kolekcje inspirowane latami 40-tymi i 50-tymi oraz stylem wiktoriańskim promuje Dorota Czaja, która została nową twarzą marek modowych Redanu.

„Współpraca z Dorotą Czają to element nowej i starannie przemyślanej kampanii marketingowej. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie jednej twarzy, promującej trzy brandy podkreśli kompatybilność marek z naszego portfolio. Cała kampania będzie skupiona na zmysłowej komunikacji, która z pewnością nie umknie uwadze naszych klientów. Ze względu na specyfikę tego przedsięwzięcia uważamy, że nawiązanie współpracy z Dorotą Czają jest właściwą decyzją. Jej dotychczasowe role i wcielenia potwierdzają, że będzie świetnie eksponowała wszystkie cechy naszych kolekcji: delikatność i kobiecość w jednym.” – powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes Redan S.A.

Jesienna kolekcja marek Top Secret, Troll i Drywash została wykonana z nowoczesnych i komfortowych podkreślających zmysłowość tkanin: mieszanek jedwabiu, miękkiej bawełny, wełny, czy też dzianiny często łączonej z satyną. „Tkaniny jesiennej oferty naszych marek dostosowane są do poszczególnych linii, stylu, obowiązujących trendów, a  jej wspólnym elementem jest wykorzystanie miękkich i wygodnych materiałów.” – powiedział Michał Kałużyński.

Po udanym sezonie wiosna/lato 2011 oraz skutecznej wyprzedaży, w wyniku której stan stoków magazynowych jest na poziomie niższym niż 1%, w lipcu do sklepów wprowadzona została jesienna kolekcja marek modowych Redanu. „Duże zainteresowanie klientów przekłada się na przyrosty sprzedaży w lipcu o kilkadziesiąt procent wyższe w porównaniu z tym samym okresem 2010 roku. Jest to potwierdzenie, że kolekcja jest nie tylko modna i świeża, ale także wyjątkowo atrakcyjna dla kupujących.” – komentuje Michał Kałużyński. Jesienne kolekcje marek Top Secret, Troll i Drywash są wypadkową wielu procesów mających na celu podniesienie atrakcyjności i sprzedaży produktu. Podczas tworzenia kolekcji wykorzystano m.in. analizę trendów opartych na informacjach z trendbooków, modowych portali internetowych, pokazów, czy targów. Specjaliści Redanu oparli się także o analizę konkurencji i sprzedaży z poprzednich sezonów. „O sukcesie kolekcji decyduje nie tylko modny i atrakcyjny asortyment. Oferta musi być przede wszystkim dostosowana do oczekiwań klienta i odpowiednio zaprezentowana.” – powiedział Michał Kałużyński.

Jesienna kolekcja Top Secret składa się z dwóch kobiecych i pełnych zmysłowości linii Desir Noir i English Extravagance oraz męskich linii Maverick i Frozen. Linię charakteryzuje mocna, ciemna kolorystyka, kontrastowe połączenia i miękkie tkaniny. Ważną część każdej kolekcji marki stanowi duży wybór spodni, spódnic i sukienek oraz odzieży wykonanej z dzianiny. Asortyment jesienny jest bardzo zmysłowy i został rozszerzony o nowe ciekawe modele. Oferta Top Secret dla panów  to proste  formy z charakterystycznym wykończeniem kontrastową podszewką, białym kołnierzykiem lub oryginalną fakturą materiału.

Marka Troll w swojej jesiennej ofercie przygotowała dwie liniie dla pań – Easy Chic i Rave oraz Jungle Tetris dla panów. Kolekcję charakteryzują mocne kolory – czerń, granat, czerwień, błękit, turkus, fiolet i geometryczne nadruki na grubej bawełnie i surowym jeansie. Oferta damska nawiązuje stylem do lat 50-tych i 80-tych oraz ikon mody takich jak Brigitte Bardot, Sophia Loren, czy Lady Gaga. Kolekcja męska powracająca do ulicznego stylu lat 80-tych. W jesiennej kolekcji Top Secret i Troll znajduje się także bardzo duża oferta okryć wierzchnich: modnych kurtek i płaszczy o dopasowanym kroju i różnej długości, z ciągle aktualnym dwurzędowym zapięciem, pagonami na ramionach i dużymi kieszeniami.

Kolekcja marki Drywash na jesień oferuje modne i wygodne ubrania, które znakomicie współgrają z ruchami ciała. Oferta jesienna składa się z dwóch linii damskich – Sporty Glam i Workout oraz dwóch męskich – Workout i Sporty Street. Kolorystyka utrzymana jest w jesiennej tonacji: śliwka, czerwień, granat, szary melanż z kontrastowymi wykończeniami. Asortyment to luźne spodnie z obniżonym krokiem lub wysokimi ściągaczami, miękkie t-hirty z aplikacjami i podkreślające ergonomię ruchów spodenki, topy, rozpinane bluzy i kurtki.

Jesienna oferta marek Top Secret, Troll i Drywash w sprzedaży będzie do końca października, dostępna jest także w sklepie internetowym http://www.sklep.topsecret.pl/ts.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu