Kolejne innowacje w serwisie Castrolfan.pl

Dział interaktywny agencji IRR wdrożył kolejny etap serwisu castrolfan.pl dla swojego klienta, marki Castrol (BP Europe SE). Serwis, stworzony z wykorzystaniem metodologii ux design, został wzbogacony m.in. o widgety dla użytkowników smartphonów.

Serwis castrolfan.pl, którego liczba odsłon od czasu uruchomienia w kwietniu br. sięgnęła niemal 2 milionów, stanowi platformę komunikacji marketingowej B2C i B2B dla Castrol, Oficjalnego Sponsora UEFA Euro 2012. Od sierpnia br. serwis oferuje unikalny widget, dzięki któremu użytkownicy mogą śledzić aktualności oraz analizy piłkarskie, opracowane przez ekspertów Castrol. Internauci mogą pobierać widget, jako aplikację desktopową oraz instalować ją w smartphonach wyposażonych w system Android. Wersja widgetu, która zostanie udostępniona w  App Store kończy proces weryfikacji, dlatego użytkownicy iPhone, lada moment także będą mogli skorzystać z aplikacji. W serwisie ruszył także kolejny konkurs, w którym użytkownicy mają szansę wygrać bilety na UEFA Euro 2012. Do udziału w promocji użytkowników zachęca instruktażowe wideo, w którym Ambasador Castrol w Polsce Jerzy Dudek krok po kroku prowadzi przez ścieżkę konkursu. Kampania promująca serwis castrolfan.pl ma na celu zarówno zachęcenie użytkowników do udziału w konkursie, jak i zwiększenie dynamiki pobierania widgetów. Kolejnym krokiem rozbudowy serwisu będzie wzbogacenie sekcji rozrywkowej castrolfan.pl.

Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. Do brandów obsługiwanych przez agencję należą m.in. Castrol, Pirelli, Hyundai, Haribo, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Verbena, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL  i mediach interaktywnych.

Castrol jest jednym z największych na świecie producentów olejów silnikowych i środków smarnych. Produkty Castrol powstają w oparciu o analizy, zaawansowane technologie i innowacje. Jako aktywny sponsor wydarzeń sportowych Castrol wielokrotnie zdobywał tytuły mistrza świata wyścigów serii Formuły 1 lub rajdowych mistrzostw Świata serii WRC. Od 2008 roku firma sponsoruje piłkę nożną. Castrol jest Oficjalnym Sponsorem UEFA EURO 2012.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu