Interaktywny Funai w rękach agencji Digital Story

Marka Funai odświeżyła swój wizerunek oraz europejską stronę korporacyjną. Jako pierwsza launch miała strona funai.eu oraz niemiecka i polska wersja site’u, a do końca roku pojawi się jeszcze 13 wersji językowych. Za kreację i nowy wygląd serwisu odpowiada agencja Digital Story.

Nowy serwis Funai to przede wszystkim zmiana sposobu komunikacji marki poprzez benefity płynące z użytkowania sprzętu. Język korzyści to nie tylko nowa szata graficzna i nowe sekcje, ale również sklep on-line oraz nowe funkcjonalności, które mają na celu ułatwienie klientom podjęcie decyzji o zakupie konkretnego modelu sprzętu, np. porównywarka modeli oraz przyjazna scrolllista funkcji technicznych.

Rozbudowana, bogata w materiały wizualne, m.in. zdjęcia oraz Key Visuale, nowa strona jednego z największych na świecie dostawców rozwiązań dla branży elektroniki użytkowej i RTV, zaprojektowana jest zgodnie z nową filozofią marki „Technologia z ludzką twarzą”. Łączy ona trzy filary doskonałości japońskiej marki: niezawodność, trwałość i wysoką jakość produktów z technologią przyjazną użytkownikowi.

Digital Story stworzyło kreację oraz zaplanowało i zrealizowało sesję zdjęciową z udziałem azjatyckiej modelki, było również odpowiedzialne za prace webdeveloperskie, w tym przygotowanie szablonów HTML/CSS/JS.

W ramach szerokiej współpracy Digital Story rozwija nowy wizerunek marki Funai Electric Europe tworząc m.in. materiały interaktywne i multimedialne oraz kreacje reklam BTL i materiałów POS.

Japońska wojowniczka oraz samurajski miecz w połączeniu z nowoczesną estetyką i czarno-złotym layoutem to koncepcja kreatywna którą stworzyli nasi projektanci. Odświeżona graficznie i przebudowana strona funai.eu jest najlepszą wizytówką marki oraz naszej kreatywności. – powiedziała Ewa Kamińska, Art Director Digital Story.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu