Bezpłatne materiały promocyjne kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję”

Trwa II edycja kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję”. Bezpłatne materiały promocyjne wspierające akcję można pobrać ze strony www.tumieszkamtukupuje.pl.

Kampania „Tu mieszkam, tu kupuję” ma za zadanie pomóc w efektywnym wykorzystaniu największych atutów sklepów osiedlowych i podkreślić wartości, które są ważne dla kupujących: indywidualne podejście sprzedających i bezpośredni kontakt, a także produkty najwyższej jakości.

Akcję można poprzeć wchodząc na stronę www.tumieszkamtukupuje.pl. Właściciele sklepów osiedlowych mogą pobrać z niej zestawy bezpłatnych materiałów promocyjnych (plakaty, ulotki, naklejki).

Przystępując do programu właściciele sklepów przyczyniają się nie tylko do nagłośnienia problemów, z jakim zmaga się od lat handel tradycyjny w Polsce, ale również poszerzenia swojej wiedzy i poznania skutecznych metod prowadzenia sklepów.

Kampania „Tu mieszkam, tu kupuję” organizowana jest od 2010 roku. Do tej pory w akcji wzięło udział prawie 6,5 tysiąca właścicieli sklepów osiedlowych. Pomysłodawcą oraz organizatorem kampanii jest sieć wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Tegoroczną edycję akcji, która potrwa do grudnia 2011 roku wsparły takie organizacje jak: Pracodawcy Rzeczpospolitej, Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług, Polska Federacja Producentów Żywności oraz Slow Food Polska. W ramach akcji zawiązana została również Rada Programowa, w której skład weszli przedstawiciele organizacji partnerskich i świata nauki.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu