Mindshare Polska: FRUGO przyszło razem z Wami

W piątek 16 września wystartowała długo oczekiwana kampania reklamowa FRUGO, marki należącej do firmy FoodCare. Osią działań jest outdoor. W ośmiu największych miastach Polski tj. Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście oraz w Katowicach, pojawiły się frontlighty (6×3) promujące kultowe FRUGO. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.

Koncepcja kampanii powstała przy udziale fanów marki FRUGO, do których należało ostateczne zdanie na temat kreacji, która pojawi się na tablicach reklamowych. Kampanię outdoorową wspierają działania na fanpage’u FRUGO na Facebooku Facebook.com/frugowroc. Istotnym elementem akcji jest umożliwienie Internautom wskazania preferowanych kierunków rozwoju produktu za pośrednictwem specjalnej aplikacji na Facebooku. Działanie to wpisuje się w coraz popularniejsza ideę crowdsourcingu.

„FRUGO od zawsze było autentyczną marką skierowaną do młodych ludzi i mówiącą ich językiem. To marka otwarta na dialog i komunikację z młodymi. Chcemy to kontynuować. Dlatego nasza koncepcja opiera się na prostym pytaniu: „Chcecie nowe FRUGO? No to jakie?” – powiedział Krzysztof Beling, Brand Manager marki FRUGO.

Autorem kreacji wykorzystanej w kampanii jest agencja Creoo. Działania interaktywne realizuje agencja Lubię to – Social Media Agency. Za doradztwo strategiczne, planowanie oraz zakup mediów dla wszystkich marek w portfolio FoodCare odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Kampania OOH będzie trwała do końca września.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu