Ceramika Paradyż – ambasador polskiej gospodarki na targach CERSAIE 2011 w Bolonii

przez | 19/09/2011

Ceramika Paradyż – już po raz 11 – weźmie udział w najważniejszym wydarzeniu w branży – międzynarodowych targach CERSAIE 2011. To największe spotkanie świata ceramiki i wyposażenia wnętrz odbędzie się w Bolonii między 20 a 24 września 2011.

Międzynarodowe Targi Ceramiki i Wyposażenia Łazienek CERSAIE w Bolonii to prestiżowe spotkanie największych na świecie producentów tej branży, których oferta targowa wyznacza trendy wzornicze obowiązujące w nadchodzących miesiącach. Udział w nich to przywilej, przyznawany przez prestiżowe Włoskie Stowarzyszenie Producentów Płytek Ceramicznych ASSOPIASTRELLE, które decyduje o kształcie tej imprezy. Targi są także przeglądem najnowszych rozwiązań technologicznych i materiałowych oraz niezwykle ważną okazją do weryfikacji, czy przygotowana oferta jest zgodna z oczekiwaniami rynku.

Ceramika Paradyż, nieprzerwanie od 2001 roku, reprezentuje polską branżę płytek ceramicznych podczas CERSAIE. Była pierwszym, polskim producentem biorącym udział w tym prestiżowym wydarzeniu.

W tym roku stoisko Ceramiki Paradyż w wyjątkowy sposób podkreślać będzie polskie korzenie marki. Architekci i projektanci firmy pokusili się o własną interpretację Polskiej Sztuki Ludowej. Wystawa firmy – inspirowana folkowymi wycinankami, haftami i koronkami w dynamicznych kolorach – ma zapraszać do poznania nie tylko polskich płytek, ale także naszej kultury.

„Każdego roku bardzo starannie przygotowujemy się do targów w Bolonii. Największy nacisk kładziemy na ciekawą prezentację szerokiej oferty nowych wzorów, wyprodukowanych przy wykorzystaniu pełnych możliwości technologicznych naszych zakładów produkcyjnych. Innowacyjność w zakresie wzornictwa i nowych sposobów wytwarzania to niewątpliwie nasza przewaga konkurencyjna. Potwierdzają to nasi klienci, którzy odwiedzając nas na CERSAIE i pozytywnie oceniają nasze propozycje produktowe” – mówi Paweł Łuczka, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.

Ceramika Paradyż, poza Bolonią, prezentuje swoje produkty m.in. na imprezach branży ceramicznej w Kijowie, Moskwie, a ostatnio również w Monachium. Poprzez swój udział w najważniejszych targach i aktywnym promowaniu marki, firmie udało się stworzyć i rozbudowywać rozległą sieć dystrybucji obejmującą partnerów handlowych w 37 krajach na całym świecie.

Sukces rynkowy firmy to – poza wynikami finansowymi – również nagrody i tytuły przyznawane zarówno dla produktów, jak i wdrażanych strategicznych projektów. Ostatnio firma otrzymała tytuł „Ambasadora Polskiej Gospodarki 2011” w kategorii “Kreator Rozwiązań XXI Wieku”. Doceniono wysoki stopień innowacyjności rozwiązań wspomagających budowanie relacji z partnerami biznesowymi (narzędzia Business Intelligence) oraz wdrożenie w sieci sprzedaży pośredniej oprogramowania wspierającego wykonywanie projektów.  Tytuł „Ambasadora Polskiej Gospodarki 2011” został również przyznany za innowacyjne produkty podnoszące standardy obsługi klienta indywidualnego – Multimedialne Studio Projektowania 3D uruchomione w 2010 roku w obu salonach firmowych Grupy Paradyż w Tomaszowie Mazowieckim oraz Łodzi. Wyróżnienie co roku przyznaje Business Centre Club we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych. Celem tego konkursu jest promocja polskich przedsiębiorstw, osiągających światowe sukcesy w oparciu o wysokie standardy ekonomiczno-finansowe i dobre praktyki biznesowe.

W 2010 roku w Grupie Paradyż rozpoczęła się realizacja 4-letniego planu inwestycyjnego, obejmująca modernizację zakładów produkcyjnych. Pierwsze działania dotyczyły fabryki spółki Ceramika Paradyż zlokalizowanej w Wielkiej Woli k. Paradyża. Inwestycje pochłonęły 136 z planowanych 185 milionów złotych. Dzięki tej inwestycji jeden z najstarszych zakładów firmy, stał się jednym z najnowocześniejszych w Europie – obecnie dostarcza nowe kolekcje 2011 marki My Way Paradyż Group.

„Kolejnym krokiem realizowanym obecnie w ramach planu inwestycyjnego jest unowocześnienie zakładu produkcyjnego Ceramiki Paradyż Sp. z o.o. w Opocznie. Już myślimy o ofercie produktowej na 2012 rok, dlatego zmiany w zakresie nowych technologii obejmą również zakład „Tomaszów 1”. Wszystkie projekty realizowane obecnie oraz planowane do wdrożenia w najbliższej przyszłości pozwolą na usprawnienie pracy, podniesienie innowacyjności oraz konkurencyjności firmy” – mówi Paweł Łuczka, Prezes Spółek Grupy Paradyż.

Grupa Paradyż to obecnie pięć zakładów, dysponujących mocami produkcyjnymi na poziomie 30 mln m², rozległa sieć dystrybucji w całym świecie oraz ponad 1850 wykwalifikowanych pracowników, a wśród nich skuteczni menadżerowie z najwyższej kadry zarządzającej, nagradzani przez prestiżowe instytucje za profesjonalizm i sprawność w kierowaniu przedsiębiorstwem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.