Najnowsze trendy na wyciagnięcie karty? MasterCard® PayPass™ w Cubus i Benetton

przez | 15/09/2011

Od września wszyscy klienci sklepów należących do grupy Varner, takich jak Benetton i Cubus, mogą płacić w szybki i wygodny sposób: za pomocą kart zbliżeniowych w technologii MasterCard PayPass oraz Maestro® PayPass. Jeden ruch kartą przy terminalu wystarczy, by pokryć koszty nawet najbardziej szalonych zakupów.

Modowe trendy zmieniają się szybko, a pogoń za nimi bywa wyczerpująca. Także dla portfela. Grupa Varner zna jednak sposób na złagodzenie zakupowych bolączek – przynajmniej tych związanych z komfortem płatności. Od września w sklepach marek Cubus i Benetton znajdą się terminale akceptujące najwygodniejszą formę przeprowadzania transakcji. Technologia MasterCard PayPass zawsze pozwala na dokonywanie płatności w sposób zbliżeniowy, bez względu na kwotę. Transakcje do 50 złotych nie muszą być potwierdzane kodem PIN. Jeżeli płatność przekracza kwotę 50 PLN, transakcja dalej odbywa sie w sposób zbliżeniowy i dodatkowo jest potwierdzana PIN-em. Technologia PayPass to nie tylko karty, ale również: zegarki, breloczki czy naklejki.

Varner Polska Ltd. Sp. z o.o. jest częścią Varner Gruppen – największego norweskiego koncernu tekstylnego. Na polskim rynku działają dwie marki należące do tej międzynarodowej grupy: Benetton i Cubus. Oferują one ubrania i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Produkty Cubus są dowodem na to, że najświeższe trendy mogą być dostępne w przystępnej cenie. Wyróżnikiem Benetton jest perfekcyjna jakość.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z grupą Varner. Klienci sklepów oferujących najnowsze modowe trendy cenią sobie szybkość i komfort dokonywania zakupów, a w tych dziedzinach płatność w systemie zbliżeniowym MasterCard PayPass nie ma sobie równych” – mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji Oddziału MasterCard Europe w Polsce.

„Uruchomienie nowych punktów akceptacji kart zbliżeniowych w sieci sklepów Cubus i Benetton jest wynikiem konsekwentnie prowadzonej strategii eService. Cieszy nas fakt, że możemy zaoferować klientom sklepów Benetton i Cubus najwyższą jakość, jaką gwarantuje technologia zbliżeniowa.” – wyjaśnia Arkadiusz Bochniak, Dyrektor Departamentu Biznesu eService. „Wysokie tempo rozwoju sieci akceptantów kart z technologią zbliżeniową daje nam pewność, że to dopiero początek i że w związku ze zwiększonym wydawnictwem kart, technologia ta będzie się rozwijać w najbliższym czasie jeszcze bardziej dynamicznie.” – dodaje Arkadiusz Bochniak.

Karty w technologii MasterCard PayPass można wyrobić w oddziałach następujących banków: Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty.

Zakupy z użyciem technologii PayPass akceptowane są już w dziesiątkach tysięcy punktów, takich jak: McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, Era, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa Ultimate Fashion zarzadzająca takimi markami jak: Aldo, Bodique, Boss, Dune, Esprit, Mango, Mexx, Palmers, New Look, The Peacock, River Island, Wallis, Bomi, Euro Apteka, AlmiDecor i Flo, IKEA, Salad Story, Carry, Grupa LPP zarządzająca markami: Reserved, Cropp Town, House, Mohito, Grupa NG2 zarządzająca markami: CCC, Boti, Quazi, Krakowski Kredens, Grupa Inditex zarządzająca markami: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti i Oysho, biletomaty w Warszawie i Wrocławiu, maszyny vendingowe oraz wiele tysięcy małych punktów usługowo handlowych. Dodatkowo PayPass umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych na wielu imprezach i festiwalach, a także stadionach Ekstraklasy.