MyDeal.pl sprawdza jakość i oferuje pracę marzeń

Portal zakupów grupowych MyDeal.pl wdraża nową Politykę Kontroli Jakości i zatrudnia Testerów Jakości Deali

Serwis zakupów grupowych MyDeal.pl wprowadza zmiany mające na celu jeszcze dokładniejsze sprawdzanie jakości prezentowanych ofert oraz obsługi klientów podczas realizacji kuponów. Serwis chce także zaangażować użytkowników w proces oceny i rekrutuje Testerów Jakości Deali.

– Nasza nowa Polityka Kontroli Jakości ma dać użytkownikom maksymalną pewność, że oferty wystawiane w serwisie MyDeal.pl są dokładnie sprawdzone. Komfort użytkowników, jakość ich obsługi, zarówno po stronie MyDeal.pl, jak i podczas realizacji kuponu u naszych partnerów, są dla nas priorytetem – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik prasowy MyDeal.pl – Nad najwyższą jakością Deali czuwamy od początku istnienia serwisu, ale wraz z rosnącą liczbą użytkowników i współpracujących z nami partnerów, dostosowujemy także nasze wewnętrzne zasady, aby dawać pewność sprawdzonych ofert i poczucie jakości każdego dnia.

Ważnym elementem projektu jest rekrutacja na stanowisko Testera Jakości Deali. Aplikować mogą osoby mające ukończone 18 lat i dysponujące czasem na testowanie usług i produktów oferowanych przez MyDeal.pl. Idealny kandydat powinien być otwarty na nowe formy spędzania wolnego czasu, ale jednocześnie zwracać uwagę na jakość obsługi i testowanej usługi. Rekrutacja, która rozpoczęła się 13 września, potrwa do połowy stycznia 2012 i będzie dwuetapowa. W pierwszej fazie, do 20 listopada, przyjmowane będą zgłoszenia przez portal www.pracuj.pl. Następnie osoby zakwalifikowane do drugiego etapu przejdą test polegający na rozwiązaniu zadania w specjalnie przygotowanej aplikacji na Facebooku. Najlepsi kandydaci, którzy wykażą się niezbędnymi cechami,  zostaną zatrudnieni na stanowisku Testera Jakości Deali.  Zadaniem nowych pracowników będzie ocena jakości ofert przy okazji wypróbowywania ciekawych form spędzenia wolnego czasu na koszt MyDeal.pl. – Zaangażowanie użytkowników MyDeal.pl do współpracy przy kontroli jakości wydaje nam się naturalnym krokiem. To oni na co dzień korzystają z naszych kuponów i będą cennym wsparciem dla Pionu Kontroli Jakości. A dodatkowo będą mogli korzystać z wybranych przez siebie Deali i po prostu przyjemnie spędzać czas. Dla osób chcących odkrywać swoje miasta na nowo może to być praca marzeń – podsumowuje Adam Kaliszewski.

Testerzy Jakości Deali będą wspierać pracę nowego pionu w strukturach firmy, na którego czele stoi Specjalista ds. Jakości Ofert, koordynujący pracę zespołu dbającego o to, aby na stronie pojawiały się tylko propozycje sprawdzonych partnerów biznesowych, a oferty skonstruowane były z najwyższą starannością. Lista rzetelnych firm współpracujących z MyDeal.pl powstaje na podstawie opinii i ocen użytkowników, którzy korzystali ze zniżki na daną usługę lub produkt. Serwis uruchomił także specjalny e-mail jakosc@mydeal.pl, służący do zgłaszania wszelkich uwag dotyczących realizacji kuponów. – Zachęcamy użytkowników, aby pisali do nas – każde zgłoszenie będzie natychmiast weryfikowane i pozwoli nam na błyskawiczną reakcję w razie jakichkolwiek kłopotów po stronie partnera – dodaje Adam Kaliszewski.

Kolejnym udogodnieniem dla użytkowników w ramach nowej Polityki jest możliwość oddania niewykorzystanego kuponu w ciągu aż 6 miesięcy od daty zakupu. Użytkownik nie musi podawać przyczyny zwrotu, propozycja MyDeal.pl wychodzi daleko poza ustawowe 10 dni, w czasie których każdy ma prawo do rezygnacji z zakupu dokonanego przez internet. W przypadku rezygnacji od 11 dni do 6 miesięcy po zakupie, środki zostaną zwrócone na konto użytkownika w systemie MyDeal.pl, do wykorzystania na kolejne zakupy w serwisie przez następne pół roku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu