Awanse w agencji Adv.pl

Adv.pl – agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej, należąca do Grupy ADV – wzmacnia działy Account oraz New Business, funkcjonujące w ramach departamentu Sales and Service. Awanse na stanowiska dyrektorskie otrzymali Łukasz Krętkowski oraz Grzegorz Kotla. Zmiany w strukturze organizacyjnej są efektem wewnętrznego rozwoju agencji, wynikającego z rosnącej liczby realizowanych projektów.

Łukasz Krętkowski ze światem interaktywnym związany jest od 2002 roku. Od 1 września 2011 roku pełni w Adv.pl funkcję szefa Działu Account i odpowiada za budowanie relacji z Klientami agencji. Karierę w Adv.pl rozpoczął w 2008 roku jako Senior Account Manager, prowadzący jednego z kluczowych klientów Agencji Telekomunikację Polską S. A. Łukasz Krętkowski jest współautorem takich kreacji i strategii, jak: „Viral Kaszpirowski” oraz „Profil Serce i Rozum na facebook”, nagrodzonych nagrodami branżowymi: KTR, Golden Arrow. Ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Z kolei, dyrektorem działu New Business został Grzegorz Kotla, związany z Adv.pl od początku istnienia agencji. W ciągu 11 lat pełnił funkcję Senior Account Managera, Szefa Działu Obsługi Klienta, New Business Managera oraz Account Directora. Bogate doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty między innymi dla: Philip Morris Polska (marki: Marlboro, SHE, L&M), Microsoft, Lukas Bank, BRE Bank, Pioneer Pekao TFI, BRE Bank Hipoteczny, Euro Bank, Telefonia Dialog, Winiary, Leroy Merlin, Motor Presse Polska, Muratora, SKOKu Stefczyka.

Jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Szkoły Podchorążych Rezerwy w Wyższej Szkole Oficerskiej im. Stefana Czarnieckiego w Poznaniu.

Grzegorz Kotla jest także współautorem książki „E-marketing w akcji”.

„Awanse w Adv.pl to naturalny krok w kierunku dynamicznego rozwoju firmy i rosnących kompetencji w zakresie kreacji i strategii. Wybraliśmy najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach, którzy doskonale sprawdzili się w realizacji kluczowych dla agencji projektów. Jestem przekonana, że tak utalentowani i doświadczeni menedżerowie świetnie poradzą sobie w roli dyrektorów działów. Ich profesjonalizm oraz kreatywne podejście z pewnością przyczynią się do wzrostu konkurencyjności Adv.pl na rynku” – podkreśla Beata Turlejska-Zduńczyk, wiceprezes zarządu oraz Sales&Service Department Director w Adv.pl.

W ramach departamentu Sale and Service funkcjonuje również 7-osobowy dział Project Managment, którego dyrektorem jest Agata Anioł. Z Adv.pl związana jest od 6 lat. Swoją karierę w agencji rozpoczynała jako Client Partner, później jako Senior Project Manager. Współtworzyła dział Project Managerów. W dotychczasowej pracy na rzecz Adv.pl prowadziła projekty dla takich Klientów, jak: Microsoft, Nestle, BOLS, Lukas Bank, Empik, BZWBK, 3M, Telefonia Dialog oraz TP SA. Agata Anioł ukończyła Zarządzanie Informacją Marketingową na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz Podyplomowe Studium: Zarządzanie Projektami. Jest również współautorką książki „E-marketing w akcji”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu