Zbiór case studies Social Media&WoMM

Inspirujące przykłady internetowych kampanii marketingowych przeprowadzonych w 2010 oraz 2011 roku w Polsce

Działająca w ramach IAB Polska Grupa Robocza Social Media i WoMM stworzyła zbiór case studies kampanii w polskiej Sieci w 2010 oraz 2011 roku. Zebrane w nim działania są najlepszym dowodem na to, że social media to narzędzie marketingowe, które cieszy się coraz większą popularnością wśród reklamodawców i posiada ugruntowaną pozycję w całym marketing-mix. Zbiór jest także świetnym źródłem wiedzy, zarówno dla do tych, którzy dopiero planują pierwsze działania jak i do tych, którzy szukają dodatkowych inspiracji do dalszych działań w mediach społecznościowych.

Zbiór case studies dostępny jest pod linkiem: http://www.iabpolska.pl/20110912652/-zbior-case-studies-social-mediawomm.html

Komentarze twórców Zbioru:

Anna Robotycka, Chief Communication Officer, faceADDICTED

Zgromadzone i bardzo merytorycznie opisane case’y mogą być kompasem wyznaczającym kierunek działania dla marketera, który powiedźmy sobie szczerze, może czuć się zagubiony w ilości informacji o mediach społecznościowych.  Najlepsze case’y ukazują również dane, liczby pozwalające na ewaluację poszczególnych akcji, a także na porównanie ich do aktywności własnych marki, którą zarządza marketer.

Robert Sosnowski, managing direktor, Biuro Podróży Reklamy

Sam z zainteresowaniem przeczytałem case’y konkurencji. Jest to właściwie precedensowa sytuacja na polskim rynku. Chyba po raz pierwszy marketerzy mają tak szeroki i aktualny zbiór różnych kampanii socialowych podany w tak przystępnej formie. Jest to doskonałe źródło informacji o pomysłach, narzędziach, ich skuteczności na przykładzie 44 kampanii zrealizowanych przez 17 firm. Mam nadzieję, że ten zbiór będzie miał praktyczne zastosowanie i będzie pomocny na etapie tworzenia briefu, wyboru agencji oraz przy oceniania propozycji przed rozpoczęciem kampanii.

Norbert Kilen, Strategy Director Think Kong Sp. z o.o.

Skuteczny marketer uczy się całe życie. Case studies udanych kampanii to najlepsze źródło wiedzy pokazujące praktyczną skuteczność różnych rozwiązań.

Joanna Nieminuszczy, Sales Director Społeczności.pl – szefowa grupy roboczej „Social Media&WOMM”

Po raz pierwszy udało się zgromadzić w jednym dokumencie tak wiele ciekawych oraz aktualnych kampanii – marketer ma tym samym okazję zapoznać się z przykładami kampanii, o różnych założeniach, specyfice wykorzystywanych narzędzi oraz efektach. Dokument pokazuje jak za pomocą social media skutecznie osiągnąć cel marketingowy – od świetnie sprofilowanych kampanii sprzedażowych generujących leady sprzedażowe, do kampanii wizerunkowych, których celem jest budowanie pozycji „top of mind” w świadomości konsumentów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu