Sieć ebuzzing reprezentowana w Polsce przez Think Kong

Ebuzzing – globalny dostawca usług związanych z budowaniem zasięgu w Internecie dla domów mediowych i agencji reklamowych obecny m.in. we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji – podpisał umowę o wyłącznej współpracy w Polsce z agencją Think Kong.

Umowa precyzuje zasady na których agencja Think Kong będzie wprowadzać do Polski ofertę ebuzzing adresowaną do domów mediowych, agencji reklamowych, PR i interaktywnych. Podpisanie umowy jest konsekwencją wcześniejszej współpracy Think Kong i ebuzzing przy realizacji międzynarodowych kampanii dla kilku globalnych marek na terenie Polski. Oferta dla polskich reklamodawców zostanie przedstawiona w listopadzie tego roku. Już teraz nawiązywana jest współpraca z polskimi blogerami zainteresowanymi udziałem w międzynarodowych kampaniach.

„Oferujemy unikalne usługi pomagając docierać do milionów internautów na całym świecie. Współpracując z Think Kong jeszcze w tym roku chcemy zaoferować nasze usługi markom w Polsce” – mówi Andrea Febbraio, dyrektor zarządzający ebuzzing Italy.

„Ebuzzing zmienia sposób myślenia o marketingu w social mediach. Jestem przekonany, że oferta, którą przedstawimy w listopadzie zainteresuje wszystkich mediaplanerów i agencje zainteresowane dowiezieniem swoim klientom konkretnych efektów” – komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategiczny Think Kong – „Już teraz zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu.”

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu