Przejdź do treści

Rusza kolejny sezon Akademii Employer Brandingu

27 września br. szkoleniem dotyczącym tworzenia strategii działań employer branding swoją drugą edycję otworzy Akademia Employer Brandingu.

„Pierwsza edycja projektu cieszyła się dużym powodzeniem, a przeprowadzone szkolenia zostały bardzo dobrze ocenione. Dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuację Akademii. W tej edycji przygotowaliśmy kilka bardzo ciekawych szkoleń i niespodzianek, które – mamy nadzieję – pozwolą uczestnikom wynieść jeszcze więcej praktycznych umiejętności i inspiracji” – powiedziała Anna Mikulska z MJCC Employer Branding Consultants, jedna z trenerek projektu.

Trenerami Akademii są Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk – doświadczeni konsultanci z MJCC. Gościem specjalnym pierwszego warsztatu będzie Aleksandra Czyżewska z firmy Skanska, która podzieli się z uczestnikami swoimi doświadczeniami w zakresie tworzenia strategii budowania wizerunku pracodawcy.

Szczegółowe informacje na temat najbliższego spotkania Akademii oraz możliwości zapisu na nie można znaleźć na stronie projektu: www.akademiaEB.pl. Szkolenia dla przedstawicieli firm są bezpłatne.

W I edycji Akademii wzięli udział przedstawiciele m.in. takich firm jak: Accenture, Imperial Tobacco, Jeronimo Martins, Leroy Merlin, Pekao SA, PKN Orlen, PKO BP, Skanska czy UBS.