Insignia dołącza do IAB Polska

Ostatnie badanie Grand Check zrobione przez PRESS  (grudzień 2010) wskazało, że w Polsce działało pięć „agencji marzeń”, z których do tej pory cztery (K2, OS3, Adv, Next) były zrzeszone w IAB Polska. Od dzisiaj w strukturach organizacji działa już komplet – we wrześniu br. do Związku Pracodawców Branży Internetowej dołączyła agencja Insignia.

– W ostatnim czasie w nasze szeregi wstępuje wiele firm z uznaną marką na rynku, czego potwierdzeniem jest wejście agencji Insignia – powiedziała Patrycja Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. – Bardzo cieszy nas fakt, że tak znane i poważane agencje interaktywne dostrzegają potencjał w aktywnościach naszego stowarzyszenia. Mamy nadzieję, że Insignia wskaże drogę kolejnym podmiotom – dodała Staniszewska.

– Jesteśmy doświadczoną, kreatywną agencją interaktywną. Od 12 lat budujemy obraz polskiego internetu, wdrażając nieprzeciętne, niejednokrotnie nagradzane idee. Posiadamy arsenał doświadczeń, którym chcemy się podzielić i wesprzeć działania IAB na rzecz coraz lepszego wykorzystania internetu w Polsce – powiedział Robert Wieja, dyrektor zarządzający agencji interaktywnej Insignia.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu