Energia, mobilizacja i zaangażowanie w nowym spocie reklamowym Warki

przez | 14/09/2011

Od 1 września 2011 roku Warka rozpoczęła nową telewizyjną kampanię reklamową. Spot pokazuje mobilizację, pozytywną energię i zaangażowanie osób, które biorą udział w zbieraniu oraz transporcie chmielu. Wszystko po to, aby zachować najwyższą jakość złocistego napoju z browaru w Warce.

Raz w roku na polskich plantacjach odbywają się zbiory jednego z najważniejszych składników piwa jakim jest chmiel. To on nadaje piwu wyjątkowy i niepowtarzalny smak, który cieszy się nieustanną popularnością od setek lat. Podczas zbierania chmielu, wszystkim zaangażowanym w ten proces towarzyszą pozytywne emocje, energia i zaangażowanie, ponieważ wiedzą, że dzięki ich pracy miłośnicy złocistego trunku będą mogli się delektować niepowtarzalnym smakiem Warki. Mobilizacja przenosi się również na każdego, kto tylko jest w pobliżu przemierzającego nasz kraj transportu z chmielem. Wszyscy razem pracują na to, aby nie było żadnych opóźnień.

Ta wyjątkowa atmosfera i pozytywna energia płynie również do naszych kadrowiczów, którzy już niedługo swoją postawą i grą będę reprezentować Polskę. Jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w 2012 roku marka Warka wspiera ich przygotowania do każdego meczu.

Za kreację spotu odpowiada Agencja Just, za produkcję Film Produkcja, a za zakup mediów agencja Macroscope OMD. Wsparcia PR-owego kampanii udziela agencja Euro RSCG Sensors. Kampania obejmuje ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne.