Dom mediowy Value Media zaplanował działania reklamowe w Internecie dla konta Inteligo z Dobolokatą

przez | 14/09/2011

Kampania wrześniowa konta Inteligo z Dobolokatą jest kontynuacją działań promocyjnych przeprowadzonych przez zespół Value Media oraz agencję Cube Group SA w lipcu 2011 roku.

– Rynek e-commerce w Polsce jest bardzo wymagający. Nasze doświadczenie w tym sektorze, które zdobyliśmy współpracując z czołowymi sklepami online, pozwoliło nam na wypracowanie efektywnych mechanizmów sprzedaży dla konta Inteligo – komentuje pracę nad przygotowaniem kampanii Jakub Ignaczak, główny mediaplanner projektu konta Inteligo z Dobolokatą.

Strategia obejmuje działania w obszarze wyszukiwarki Google, pasaży finansowych oraz serwisów biznesowych, na których użytkownicy szukają informacji dotyczących kont oraz lokat. Kampania potrwa co najmniej do końca września. Kreacje przygotowała agencja OS3.