Tripsta.pl już rok na polskim rynku

Właśnie minął rok, od kiedy internetowe biuro podróży Tripsta.pl pojawiło się na polskim rynku. W tym czasie firma wprowadziła program partnerski, a baza hotelowa powiększyła się do 100 tys. obiektów.

Polska to pierwszy kraj Europy Środkowo-Wschodniej, w którym Travelpanet24 – jedna z największych greckich agencji turystycznych online – uruchomiła swój serwis. – Zdecydowaliśmy się wejść do Polski, ponieważ pomimo silnej konkurencji na rynku usług turystycznych, widzieliśmy tu duży potencjał – mówi Marko Brinkmann z internetowego biura podróży Tripsta.pl.

Tripsta.pl pośredniczy przy zakupie ofert turystycznych. Pierwotnie biuro oferowało rezerwację i zakup biletów lotniczych zarówno regularnych, jak i tanich przewoźników. Oferta z biegiem czasu została poszerzona o rezerwację i zakup noclegu w hotelach na całym świecie. W bazie znajduje się 100 tys hoteli dostępnych na całym świecie. Turysta może więc już nie tylko zarezerwować lot, ale także znaleźć odpowiednie miejsce i porównać je  z innymi – konkurencyjnymi.

– Ponieważ założenia, co do polskiego rynku, sprawdziły się, nasze plany wiążą się z szybkim rozwojem i pojawieniem się w kolejnych  krajach europejskich – mówi Marko Brinkmann z Tripsta.pl.

– W najbliższych 6 miesiącach chcemy zaistnieć w  Rosji, Turcji, Ukrainie, Włoszech i  na Węgrzech – dodaje.

W międzyczasie firma Travelplanet24 pod marką Tripsta uruchomiła swoje strony internetowe na kolejnych rynkach europejskich: w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Rumunii. W tym czasie biuro wprowadziło program partnerski dla firm oferujący korzystne warunki dla reklamodawców, a także ułatwiło użytkownikom płatność online, dzięki współpracy z dotpay.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu