PRCH partnerem Retail Marketing Forum

Polska Rada Centrów Handlowych – najważniejsza organizacja w branży retailu w Polsce – objęła patronatem IV Retail Marketing Forum (Forum Marketingu w Handlu Detalicznym).

Władze Polskiej Rady Centrów Handlowych  uznały program Retail Marketing Forum jako bardzo interesujący dla najemców i najmujących, a koszt uczestnictwa oceniły jako bardzo atrakcyjny. Impreza będzie miała miejsce już 14 września w Business Centre Club w Warszawie. Wśród wykładów znajdą się „Segmentacja odbiorców” (Maciej Górski, Getresponse), „Skuteczne budowanie lojalności klientów” (Renata Turska, Loycon), „Komunikacja w miejscu sprzedaży” (Jacek Kotarbiński, POPAI), „Rynek centrów handlowych” (Dagmara Filipiak, Jones Lang Lasalle), „Trendy w Visual Merchandisingu” (MarekBorowinski.com), „Czy internet może przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży” (Przemysław Fura, OPEN and Partners), „Pozyskiwanie klientów dzięki skutecznym akcjom promocyjnym” (Jerzy Osika, Promedia). Spotkaniu Retail Marketing Forum będzie towarzyszyła też część wystawiennicza, gdzie zaprezentują się firmy z ofertą dla retailu.

Partnerzy wydarzenia: Centralne Biuro Certyfikacji (Polish Product), Pachnąca Szafa, Natura Officinalis, Kulik, Globall System, Herry, Imperial, Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), Reveal Systems i Printex.

Patroni medialni: Marketing przy kawie, OOHmagazine, Świat Elit, Prime, BiznesMeble.pl, LaMode.info, Szafa.pl, design teka.pl, Portal Przedsiębiorczych, GalerieHandlowe.pl, Marketingowiec.pl, Fashionmedia.pl, konferencje24h.pl, targi24h.pl, budowlane24h.pl, Polish Market, Radio Dla Ciebie, ArtCada.pl, Decolink.pl, Fashionbusiness.pl, Moda damska, Moda męska, Ambiente, Tekstylia w domu.

Sponsorzy upominków dla uczestników: Aromanti, Barwa, Bielenda, Bingo Spa, Dalia, Denique, Eko Vit, Neoglis, Fabryka Słów, Floslek, Lily Shop, Severin, Sony Music, FilmBox (SPI), Szlachetny Smak, Teatr Sabat, Teatr Syrena, Tso Moriri, Woll Star, Wydawnictwo Trio, Henri Lloyd, Inquiry, Uniontex.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu