Usłysz prawdę – nowa globalna kampania reklamowa JBL

Firma taka jak JBL, pracując nad spotem reklamowym, robi to w nietypowy sposób. Nie wynajmuje aktorów. Nie pisze scenariuszy. Nie kręci 30-sekundowych zmyślonych historyjek, które wymyślono w jakimś biurze. JBL po prostu bierze kamery i towarzyszy ludziom takim, jak grupa Maroon 5 przez jakiś czas. JBL słucha, co mają do powiedzenia. Podziwia ich muzykę. A Ty słyszysz prawdę.

Firma Harman rozpoczyna globalną kampanię reklamową marki JBL, “Hear the Truth” (“Usłysz prawdę”), w którą zaangażowani są znani muzycy, uhonorowani nagrodą Grammy, promujący zalety słuchania muzyki w dokładnie takiej formie, w jakiej chcieli ją przekazać fanom, za pośrednictwem sprzętu JBL – głośników domowych, systemów kina domowego, akcesoriów elektronicznych i zestawów car audio..

Kampanię otwiera grupa Maroon 5, laureat nagrody Grammy. Frontman Maroon 5, Adam Levine, mówi w spocie reklamowym JBL: “Próbowaliśmy być każdym możliwym zespołem, aż staliśmy się Maroon 5.”. Dalej Levine opowiada o tym, jak bardzo zależy im na tym, by ich fani słyszeli ich muzykę dokładnie tak, jak jej twórcy pragnęli ją stworzyć. Grupa Maroon 5 koncertuje właśnie w ramach ogólnoświatowej trasy promującej ich najnowszą płytę, „Hands All Over”, a na każdym koncercie towarzyszy im dźwięk JBL.

Spoty reklamowe kampanii JBL są reżyserowane przez zdobywcę Oscara, doskonałego amerykańskiego reżysera i scenarzystę Barry’ego Levinson, który stworzył takie arcydzieła sztuki filmowej, jak „Rain Man”, „Good Morning Vietnam” czy „Uśpieni”.

Poza Maroon 5 w kampanię reklamową JBL zaangażowali się inni muzycy – amerykańska grupa rockowa Styx, popularna w latach 70-tych, Night Ranger, zespół rockowy z San Francisco, a także chiński „król popu” Liu Huan.

„W kampanii JBL “Hear the Truth” biorą udział muzycy znani na całym świecie, ważne jest, by zrozumieć dlaczego tak się dzieje” powiedział prezes firmy Harman Dinesh Paliwal.

„W czasach, gdy dostęp do muzyki jest niezwykle łatwy – nasze smartfony, przenośne odtwarzacze muzyczne, samochody i komputery dostarczają nam muzykę na nasze życzenie, niezależnie od tego, gdzie jesteśmy – ważne jest, by koncentrować się na wartości, która znaczy tak wiele dla wielu ludzi – jakości brzmienia. Marka JBL jest znana i ceniona na całym świecie przez muzyków i inżynierów dźwięku, a naszą misją jest dopilnować, by ich muzyka była wiernie odtworzona przez produkty JBL.”

W ramach kampanii reklamowej JBL planuje także odświeżenie swojej strony internetowej jbl.com, a także uruchomienie jej nowych wersji językowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu