Nowa linia wizerunkowa od Brandglow

Firma Brandglow opracowała nowy system identyfikacji wizualnej dla Fabryki Sukcesu, specjalizującej się w doradztwie, szkoleniach i realizacji procesów rekrutacyjnych. W ramach projektu powstał logotyp oraz druki firmowe.

Koncepcja znaku firmowego powstała w oparciu o dwa elementy. Szukaliśmy motywów, które będą korespondowały z wizerunkiem naszego klienta – wyjaśnia Marcin Gajos, Dyrektor Kreatywny z firmy Brandglow, autor projektu. Wykorzystaliśmy podpis odręczny oraz szachownicę, które nawiązują do podejmowania decyzji oraz realizacji strategii działania.

Cały projekt jest utrzymany w eleganckim stylu. Dzięki zastosowaniu miękkich linii i minimalizmu w kolorystyce, elementy graficzne wzmacniają przekaz merytoryczny. Linia wizerunkowa współgra z ofertą Fabryki Sukcesu, która w zakresie doradztwa i szkoleń skupia się na współpracy z ludźmi i odkrywaniu ich potencjału.

Brandglow to studio kreatywne, oferujące kompleksowe usługi w zakresie brandingu i komunikacji wizualnej. Rozwiązania z zakresu projektowania graficznego, oferowane przez firmę, są połączeniem nowoczesnego dizajnu z niezbędną funkcjonalnością. Dotychczasowi klienci Brandglow: Zott Polska, Biuro Promocji Miasta Wrocławia, Samsung, Sorso, Wrocławski Park Wodny S.A., AB Finance, Uniwersytet Wrocławski, Biuro Promocji Miasta Opola, ZAK s.a.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu