Wystartowała zupełnie nowa odsłona serwisu informacyjnego hurtidetal.pl

przez | 06/09/2011

Wydawca miesięcznika HURT & DETAL, firma Fischer Trading Group, zaprezentowała nową odsłonę portalu hurtidetal.pl. Od 5 września 2011 uczestnicy rynku FMCG mają dostęp do platformy z bieżącymi informacjami na temat handlu, wzbogaconej o wiele nowych funkcjonalności. Głównym zadaniem nowego portalu hurtidetal.pl jest wspieranie Kupców w prowadzeniu biznesu.

Witryna adresowana jest do detalistów, hurtowników, producentów FMCG, a także osób żywo zainteresowanych rynkiem dóbr szybkozbywalnych. Prezentuje m.in. najnowsze informacje z branży, ciekawe wywiady czy reportaże. Serwis został wzbogacony o nową architekturę i szatę graficzną, które nadają mu wyrazistego i nowoczesnego charakteru – portalu informacyjnego.

Nowy, odświeżony hurtidetal.pl daje detalistom możliwość zarejestrowania się w specjalnej Strefie Kupca. Dzięki nowej funkcjonalności właściciele sklepów mają darmowy dostęp do unikatowych informacji. Szczegółowe poradniki, forum, ogłoszenia, dawka humoru – to tylko wybrane wartości dodane portalu.

Serwis został również rozbudowany pod względem multimedialnym – użytkownicy będą mieli okazję oglądać wideo z wybranych wydarzeń branżowych, targów, konferencji czy szkoleń. Portal został także wzbogacony o atrakcyjne galerie zdjęciowe. Dodatkową funkcją hurtidetal.pl jest aktywne budowanie społeczności Kupców Polskich. Nowoczesny kształt serwisu pozwoli przybliżyć go większej grupie użytkowników i stworzyć unikalną atmosferę platformy, z której każdy chętnie zasięgnie informacji.

Wprowadzeniu nowego portalu towarzyszy konkurs dla detalistów. Pośród przedsiębiorców, którzy zarejestrują się w Strefie Kupca – od momentu startu witryny do dania 31 grudnia 2011 roku – redakcja portalu rozlosuje atrakcyjne nagrody.

Zmiana portalu jest kolejnym etapem strategii rozwoju Wydawnictwa, mającej na celu bieżące dostosowanie do oczekiwań odbiorców. W styczniu 2011 roku czytelnicy miesięcznika HURT & DETAL otrzymali pismo w nowym wydaniu – z odświeżonym layoutem, nowymi działami i nowymi tematami. Wdrożenie nowej strategii pozwoliło tytułowi zwiększyć dotarcie, a w konsekwencji wzmocnić siłę jego przekazu. Z badania dystrybucji i czytelnictwa prasy handlowej w Polsce datowanego na maj 2011* wynika, że miesięcznik HURT & DETAL znalazł się w gronie 3 tytułów, które według opinii detalistów najlepiej wspierają i zwiększają ich sprzedaż. Dodatkowo, miesięcznik HURT & DETAL osiągnął 2. pozycję (ex aequo z Poradnikiem Handlowca) na 7 badanych tytułów w zakresie dystrybucji prasy handlowej w dużych sklepach oraz supermarketach, stając się wiceliderem rynku. Prowadzenie sumiennej dystrybucji, właściwy dobór zawartości merytorycznej pisma i ukierunkowanie treści na czytelnika sprawiły, że – mimo tak krótkiej, 5-letniej obecności na rynku prasy handlowej – miesięcznik HURT & DETAL stał się jednym z liderów prasy branżowej w Polsce.

* badanie dystrybucji i czytelnictwa prasy handlowej w Polsce (datowane na maj 2011), przeprowadzone przez instytut GfK Polonia Sp. z o.o., jest własnością Wydawnictwa Gospodarczego Sp. z o.o.