Nowe modele telefonów i usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb

Firma emporia Telecom, czołowy producent łatwych w obsłudze telefonów komórkowych, zaprezentowała na targach IFA 2011 swój pierwszy telefon z klapką. Nowy model emporiaCLICK zawiera aparat fotograficzny oraz inteligentną funkcję połączeń alarmowych opracowaną przez firmę emporia. Pod hasłem „Mobilni, aktywni i bezpieczni z emporią” firma prezentuje także zaskakujące nowości z cenionych serii emporiaRL i emporiaTALK. Dużą rolę odgrywają także wspólne przedsięwzięcia z podmiotami świadczącymi indywidualne usługi ratunkowe. Ofertę firmy emporia Telecom można obejrzeć w hali 9, na stanowisku 313.

„IFA to jeden z najważniejszych dla emporii pokazów branżowych w Niemczech. Impreza ta umożliwia nawiązanie kontaktu ze sprzedawcami, partnerami i użytkownikami” — powiedział Klaus Gerhard Meckel, dyrektor zarządzający firmy Emporia Deutschland GmbH. „Z dużą przyjemnością prezentujemy w tym roku prawdziwe nowości, które potwierdzają nasz status czołowego producenta łatwych w obsłudze telefonów komórkowych”. Emporia Telecom dysponuje ponad 20-letnim doświadczeniem w opracowywaniu produktów i rozwiązań telekomunikacyjnych dla osób w starszym wieku.

Po raz pierwszy przedstawiony na IFA telefon komórkowy z klapką, model o nazwie emporiaCLICK, nie tylko świetnie mieści się w dłoni, ale jest też pierwszym telefonem marki emporia wyposażonym w aparat fotograficzny. Telefon ten ma także przycisk do połączeń alarmowych. Zgodnie z zasadami firmy emporia jest on oczywiście bardzo łatwy w obsłudze. Aparat fotograficzny włącza się bezpośrednio przyciskiem umieszczonym na boku obudowy, zaś zdjęcia można robić w układzie poziomym lub pionowym. Dzięki przejrzystej strukturze menu można łatwo zapisywać i odnajdować zdjęcia.

Mimo wzbogaconej o aparat fotograficzny funkcjonalności, telefon zachowuje typowe dla produktów marki emporia cechy: czytelny wyświetlacz ułatwia czytanie wiadomości SMS, głośnik dostosowany do pracy z aparatami słuchowymi pozwala osobom słabiej słyszącym korzystać z telefonu, klawisze z łatwo wyczuwanymi punktami nacisku znacznie ułatwiają wpisywanie tekstu lub numerów, zaś prosta nawigacja po menu czyni instrukcję obsługi praktycznie zbędną.

Gdy telefon jest zamknięty, podświetlane symbole informują o stanie naładowania baterii oraz nieodebranych wiadomościach SMS lub połączeniach. Wzornictwo telefonu nawiązuje do nagradzanego wyglądu telefonów z serii emporia ELEGANCE.

Na tym nie koniec innowacji: telefony z serii emporiaRL to propozycja dla osób ceniących zarówno estetykę, jak i bezpieczeństwo. Dyskretny przycisk do połączeń alarmowych telefonu emporiaRL2 jest w pełni zintegrowany z estetyką tego modelu. Jednym naciśnięciem tego przycisku uruchamia się inteligentny system: telefon emituje sygnał alarmowy, który słychać w pobliżu, a jednocześnie wybiera kolejno maksymalnie pięć ustawionych wcześniej numerów. Inteligentne oprogramowanie dba o to, by połączenia nie trafiły na automatyczną sekretarkę lub pocztę głosową. Choć telefon ten waży zaledwie 84 gramy, wyróżnia się długim czasem gotowości: aż do 400 godzin. Model ten udostępnia także wszystkie zalety, z których słyną telefony emporia.

Seria emporiaTALK należy do najbardziej cenionych linii produktowych firmy emporia. Nowością w tej popularnej serii jest model emporiaTALKcomfort. Telefon ten jest mniejszy, bardziej płaski i bardziej elegancki. W porównaniu ze swoim poprzednikiem jest krótszy o 8 mm i lżejszy aż o 22 g. Pomimo tego jest równie łatwy w obsłudze — dostęp do każdej funkcji można uzyskać za pomocą klawiszy bocznych. Najważniejszymi aspektami funkcjonalności telefonu emporiaTALKcomfort są po prostu rozmowy telefoniczne i wysyłanie/odbieranie wiadomości SMS. Dlatego też czas rozmów został wydłużony z 2 do 4 godzin, a czas gotowości wynosi obecnie 400 godzin.

Usługi oferowane w tej dziedzinie przez firmę emporia Telecom są naprawdę unikatowe. Jednym naciśnięciem przycisku połączeń alarmowych (lub klawisza szybkiego wybierania) można na przykład połączyć się z całodobowym numerem centrum pomocy i obsługi prowadzonym przez współpracującą firmę. Zaletą tego rozwiązania jest gwarantowana i stała dostępność centrum pomocy i obsługi — eliminuje to ryzyko nieudanych połączeń oraz połączeń z osobami, które nie mogą w danej chwili udzielić pomocy. Dostosowany do indywidualnych potrzeb pakiet usług i połączeń alarmowych to logiczny dodatek do telefonu z funkcją połączeń alarmowych, tym bardziej, że nie trzeba już wybierać numeru 112 w mniej groźnych przypadkach. Możliwość szybkiego i łatwego uzyskania pomocy docenią szczególnie starsze osoby mieszkające samotnie, a także użytkownicy często podróżujący.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu