Grupa e-budownictwo.pl podwoiła liczbę użytkowników

Grupa e-budownictwo.pl w ciągu pół roku podwoiła liczbę użytkowników. Wyniki są efektem półrocznej współpracy z agencją interaktywną Autentika. Firmy podpisały nową długoterminową umowę.

Do zadań agencji należało odświeżenie wizerunku wchodzących z skład grupy serwisów, wymiana używanej w nich technologii oraz poszerzenie funkcjonalności. W efekcie w ciągu zaledwie 6 miesięcy wydawcy udało się podwoić liczbę użytkowników, osiągając blisko 650 000 RU miesięcznie.

Główne cele jakie wyznaczyliśmy agencji to: usprawnienie pracy redakcji, zaangażowanie użytkowników w tworzenie treści i przygotowanie fundamentów pod działania SEO. Zmiany te udało się wprowadzić z sukcesami, co widać po statystykach ruchu na naszych serwisach – mówi Przemysław Kalicki, Prezes Zarządu Grupy e-budownictwo.pl i dodaje – Chcemy utrzymać dotychczasowe tempo wzrostu i na koniec 2011 roku osiągnąć 1 mln RU co przełoży się na 3-4 miejsce w kategorii Budownictwo i Nieruchomości.

W styczniu 2011 serwisy Grupy e-budownictwo.pl przeszły technologiczną rewolucję. Wymienione zostało oprogramowanie, powstały nowe wersje portali tematycznych i forum. Stworzona została również nowa identyfikacja. Ponadto wydawnictwo, jako jedyne w branży, posiada innowacyjny mechanizm personalizacji mailingu. W najnowszej czerwcowej odsłonie badania Megapanel PBI/Gemius Grupa e-budownictwo.pl znalazła się na 6. miejscu (skok z miejsca 10.) wśród najpopularniejszych wydawców w kategorii „Budownictwo i nieruchomości” z blisko 650 000 użytkowników w ciągu ostatniego miesiąca.

Pozytywne efekty naszej dotychczasowej współpracy zaowocowały podpisaniem długoterminowej umowy między naszymi firmami – mówi Michał Samojlik, Prezes Autentiki – Daje nam to szansę kontynuowania przyjętej strategii rozwoju i wdrażenia kolejnych nowości. Niebawem pojawią się następne projekty dla Grupy e-budownictwo.pl.

Grupa e-budownictwo.pl funkcjonuje na rynku od 2001 roku, tworząc autorskie projekty wydawnicze dedykowane branży budowlanej. W grupie portali znajduje się w sumie dziewięć profesjonalnych witryn poświeconych poszczególnym dziedzinom związanym z powstawaniem nowych inwestycji i aranżacji wnętrz oraz dwa fora branżowe. Liczba serwisów oraz ich zasięg stawia Wydawcę w pozycji lidera wydawców wąskotematycznych w kategorii Budownictwo i nieruchomości.

Grupa e-budownictwo.pl jest także wielokrotnym laureatem prestiżowych nagród za najlepsze strony w polskim Internecie.

Autentika jako niezależna agencja interaktywna świadczy od 2005 roku wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie. Firma posiada doświadczenie zarówno w kreowaniu wizerunku firm w sieci, jak i realizacji nowatorskich startupów internetowych. Znaczną część portfolio stanowią projekty powstałe podczas współpracy z największymi wydawcami: Onet, Wirtualna Polska, Wprost, Leroy Merlin, Blomedia, abcZdrowie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu