Tyle drzwi do słodkich dni – startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej cukierków Wawel

24 sierpnia br. wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej cukierków w czekoladzie firmy Wawel. Towarzyszący kampanii, znany już konsumentom, spot reklamowy przybliża cztery rodzaje cukierków w czekoladzie Wawel – Michałki zamkowe, Kasztankowe, Trufle i Marcepan. Kampania będzie prowadzona w telewizji.

Rozśpiewany spot reklamowy ukazuje cztery światy, które odpowiadają czterem cukierkom w czekoladzie Wawel – Michałkom zamkowym, Kasztankowym, Truflom i Marcepanowi. Kampania prowadzona w telewizji potrwa do października br. Poprzednią odsłonę kampanii promującej cukierki w czekoladzie Wawel można było oglądać jesienią ubiegłego roku.

Spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane będą w kanałach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych.

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja TBWA\PR.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu