Startuje kampania marki Clinique (The Estēe Lauder Companies) wspierająca linię kosmetyków Even Better

Agencja Digital One przygotowała dla marki Clinique (The Estēe Lauder Companies) kampanię w obszarze digital, która jest jednym z elementów kampanii 360 stopni serum na przebarwienia Even Better Clinical. Kampania w internecie wystartowała wczoraj, we wtorek ruszy kampania telewizyjna, a od kilkunastu dni reklama Even Better Clinical dostępna jest w wydaniu „Wysokich Obcasów Extra” na iPada. Celem działań jest promocja linii Even Better wśród targetu marki Clinique, czyli przede wszystkim w grupie kobiet 25+ .

Celem akcji jest wsparcie promocyjne linii kosmetyków Even Better. Są to kosmetyki na przebarwienia skóry. Kampania ma komunikować korzyści oferowane przez produkty linii Even Better, zarówno na poziomie ogólnowizerunkowym („Skóra o jednolitym kolorycie wygląda młodziej. Odkryj numer 1 w Europie wśród produktów na przebarwienia.”), jak i szczegółowym (duża porcja informacji o problemie przebarwień i możliwościach radzenia sobie z nim dostępna na specjalnie przygotowanej stronie www).

Agencja Digital One przygotowała na potrzeby akcji polską wersję specjalnej strony www poświęconej linii Even Better (www.clinique.com.pl/EvenBetterClinical) oraz stworzyła aplikację „4 tygodnie z Even Better Clinical”. Aplikacja-konkurs ma dwa etapy. W pierwszym uczestniczki codziennie odpowiadają na pytania dotyczące produktu lub problemu przebarwień.

Uczestniczki konkursu mogą szukać podpowiedzi na wspomnianej stronie www.clinique.com.pl/EvenBetterClinical, na której znajduje się wiele informacji dotyczących problemu przebarwień (między innymi wywiad z dermatologiem, narzędzie prezentujące jakich efektów możemy się spodziewać używając produktów z linii Even Better, opis całej linii etc.). Każda prawidłowa odpowiedź na pytanie powoduje, że przebarwienia, które widoczne są na jajku (jest to nawiązanie do koncepcji kreacji reklamowej produktu), należącym do danej użytkowniczki, bledną. W ten sposób pokazywany jest główny benefit produktu, czyli ujednolicenie kolorytu skóry.

– Aplikacja „4 tygodnie z Even Better Clinical” doskonale łączy angażujący mechanizm zabawy z promocją produktu i jego benefitów, oraz wpisuje się w przyjętą przez markę strategię komunikacji. Mamy nadzieję, że spodoba się także naszym fanom i ułatwi im zdobycie wiedzy o tym jak radzić sobie z problemem przebarwień – mówi Klaudia Kielanowska, Corporate Online Manager Estēe Lauder Poland.

Pytania konkursowe w I etapie publikowane będą przez 28 dni. Dzięki udziałowi w konkursie 150 fanek marki będzie mogło przetestować działanie serum na przebarwienia Even Better Clinical Dark Spot Corrector. Drugi etap konkursu przeznaczony będzie dla zwyciężczyń pierwszego etapu i polegać będzie na przesłaniu recenzji otrzymanego produktu (po miesiącu stosowania), oraz odpowiedzi na kolejne pytanie konkursowe. Zwyciężczyni tego etapu dołączy do prestiżowego Clinique Insider’s Club, którego członkinie regularnie recenzują produkty Clinique.

Sama kampania komunikująca benefity produktów Even Better i promująca stronę poświęconą tej linii produktowej oraz konkurs, prowadzona będzie w serwisach kobiecych, planowane są też akcje mailingowe.

Współpraca Digital One z Estēe Lauder Poland ma charakter strategiczny i długofalowy, zapoczątkowana została trzy lata temu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu