rebel:tv startuje z nową platformą multimedialną

Stacja muzyczna rebel:tv przygotowała niespodziankę dla swoich widzów. 1 września wystartowała nowa strona www kanału. To całkowicie autorski projekt, przemyślany i zbudowany od podstaw z atrakcyjną szatą graficzną i funkcjonalnościami oraz emitowanym na żywo rebel:tv.

Powstanie nowej platformy rebel:tv jest kolejnym krokiem w realizacji strategii Grupy 4fun Media SA, która zakłada stałą intensyfikację działań w Internecie.

Nowa strona stacji www.rebel-tv.pl ma charakter rozrywkowy i informacyjny. Widzowie oprócz standardowych funkcji, takich jak ramówka, opisy programów czy sylwetki prezenterów mogą znaleźć rozbudowaną sekcję rozrywki, gdzie znajdują się m.in.: quizy, konkursy oraz newsy ze świata muzyki, polecane imprezy i muzyczne nowości wydawnicze.

Platforma internetowa rebel:tv kładzie mocny nacisk na treści wideo oraz integrację z mediami społecznościowymi tj. Facebook, Gadu Gadu, czy YouTube. Dzięki zaawansowanym technologiom internauci mogą brać czynnie udział w tworzeniu treści na stronie, komentowaniu materiałów oraz ich ocenianiu.

Na wyraźną prośbę widzów, na stronie powstała funkcja pozwalająca sprawdzać tytuły utworów emitowanych na antenie. Dzięki temu można odszukać klipy grane nawet kilka dni wcześniej na antenie rebel:tv. Z kolei wielbiciele KARTONÓW, od września mogą śledzić, przedpremierowo nowe przygody Kapitana Bomby i jego przyjaciół na www.rebel-tv.pl

Ważnym elementem nowej strony rebel:tv jest możliwość oglądania kanału na żywo. Stream rebel:tv odbywa się przy współpracy z Popler.tv, jednym z największych dostawców technologii streamingu w polskim Internecie. Transmisja nadawana jest w jakości porównywalnej z telewizją tak, aby widzowie mogli czerpać pełnię przyjemności z przekazu także w Internecie.

Wszystkie treści strony dostępne są poprzez kanały RSS (jeden kanał zbiorczy oraz kilka kanałów tematycznych).

Platforma rebel-tv.pl jest kolejnym krokiem w realizacji strategii 4fun Media SA, która zakłada stałą intensyfikację działań swoich kanałów w Internecie. W I półroczu 2011 roku skupiły się one na uruchomieniu nowej platformy internetowej 4fun.tv, zwiększeniu aktywności na trzech FanPage portalu społecznościowego Facebook (4fun.tv, rebel:tv, Kapitan Bomba) oraz na własnym kanale na Youtube. Wzmocnienie działań w mediach społecznościowych przełożyło się na znaczący wzrost użytkowników, których liczba na koniec sierpnia 2011 roku wynosi łącznie blisko 250 tysięcy (dla porównania w styczniu 2011 roku było to 65,8 tysięcy). Działania w Internecie pozwalają na prowadzenie badań dotyczących oczekiwań i preferencji użytkowników oraz dostosowywanie oferty programowej do ich oczekiwań, co ma bezpośredni wpływ na obserwowany wzrost oglądalności stacji 4fun.tv i rebel:tv.

Dołącz do nas na www.rebel-tv.pl

… i rób z nami hałas!!!

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu