Lubię to wybrało Triple PR

przez | 05/09/2011

Od sierpnia br. Lubię to – Social Media Agency rozpoczęła współpracę z agencją Triple PR.

Agencja odpowiada za kompleksową obsługę w zakresie public relations. Do jej zadań należą między innymi: doradztwo strategiczne i komunikacyjne działania media relations, monitoring mediów i działania wspierające.

Lubię to jest niezależną agencją specjalizującą się w obszarze social media. Korzystając z siły mediów społecznościowych, agencja kreuje kompletne, angażujące doświadczenia interaktywne. Misją Lubię to jest budowanie autentycznych i zaangażowanych relacji pomiędzy markami a ich fanami. Do grona klientów Lubię to należą między innymi: NIVEA, Starbucks, Pizza Hut, KFC, Sobieski, Big Star, PAYBACK, FLO.

Triple PR realizuje kompleksowe kampanie Public Relations zarówno z zakresu Brand PR, jak i korporacyjnego. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym, Media Relations oraz realizacji działań on-line wspierających wizerunek marek. Agencja realizuje projekty dla polskich i zagranicznych marek, a w jej portfolio znajdują się m.in. Monster Worldwide Polska, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Forte Sweden, Ergo International, portal HRS.pl, Dachser

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Po stronie Agencji projekt koordynuje Agata Górnicka.

Więcej informacji na http://www.facebook.com/lubietoagencja

http://www.lubietoagencja.pl/

http://www.triplepr.pl/