Nokaut.tv – cenowe uderzenie

przez | 02/09/2011

Nokaut.tv – cenowe uderzenie to nowy projekt jednego z liderów polskiego e-commerce – Grupy Nokaut. Program o charakterze edukacyjno – rozrywkowym udowadnia, że dzięki zakupom online możemy zaoszczędzić czas i pieniądze, korzystając przy tym z szerokiego wyboru produktów oferowanych przez tysiące sklepów internetowych. W roli prowadzącego zobaczymy znanego z programu MaturaToBzdura.tv Kubę Jankowskiego.

Nokaut.tv to program, który w nietypowy sposób przekonuje Internautów, że opłaca się kupować w Internecie. Co tydzień emitowany jest nowy odcinek, w którym prowadzący Kuba Jankowski przeprowadza konkurs zarówno dla uczestników programu, jak i widzów, w którym wygrać można atrakcyjne nagrody fundowane przez porównywarkę ofert Nokaut.pl. W programie nokaut.tv można sprawdzić swoją wiedzę na temat popularnych na rynku produktów, a także dowiedzieć się o nowoczesnych sposobach robienia zakupów online – np. poprzez wykorzystanie aplikacji czytnika kodów w telefonach komórkowych.

Nokaut.tv można oglądać w Internecie na stronie www.nokaut.tv, na Facebooku na fanpage’u nokaut.TV oraz w kanale nokautTV na Youtube. Emisja nowego odcinka odbywa się w każdą środę o godzinie 10.00. Pierwszy odcinek programu można obejrzeć pod tym adresem http://www.nokaut.tv/odcinki/monitor-lg-e1940s,4.html

Edukacja przez rozrywkę – tak o nowym programie mówi Tomasz Maj, e-commerce Director Grupy Nokaut S.A. – właściciela projektu. – W luźnej i zabawnej formie pragniemy pokazać Internautom korzyści płynące z porównywania ofert oraz robienia zakupów w Internecie – tłumaczy Maj.

Koncept programu, realizacja video oraz buzz marketing to dzieło ekipy programu MaturaToBzdura.tv. Za prowadzeniem projektu odpowiada grupa kreatywna serwisu Nokaut.pl.

Emisja programu poprzedzona była sześcioma viralami które dotychczas obejrzało ponad 40 tysięcy osób.