MasterCard PayPass – jeszcze bliżej piękna w perfumeriach Sephora

Od września 2011 we wszystkich perfumeriach sieci Sephora na terenie Polski można płacić kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass i Maestro PayPass. Sephora zdecydowała się na wdrożenie technologii zbliżeniowej, tym samym ułatwiając swoim klientom dokonywanie zakupów i skracając czas, który muszą oni przeznaczyć na ich zrobienie.

Wybór odpowiednich perfum, kremu czy szminki jest dla większości klientów perfumerii wystarczająco czasochłonnym zajęciem. Sephora doskonale to rozumie i dlatego proponuje najprostszy i najszybszy sposób finalizowania zakupów. Technologia MasterCard PayPass zawsze pozwala na dokonywanie płatności w sposób zbliżeniowy bez względu na kwotę. Transakcje do 50 złotych nie muszą być potwierdzane kodem PIN. Jeżeli płatność przekracza kwotę 50 PLN, transakcja dalej odbywa sie w sposób zbliżeniowy i dodatkowo jest potwierdzana PIN-em. Technologia PayPass to nie tylko karty, ale również: zegarki, breloczki czy naklejki.

„Bardzo cieszy nas fakt poszerzenia sieci akceptacji technologii MasterCard PayPass o perfumerie należące do sieci Sephora. Oznacza to, że płatności w technologii zbliżeniowej MasterCard PayPass będą coraz bardzie powszechne w Polsce. Wierzę, że już wkrótce użytkownicy kart zbliżeniowych zauważą, że zakupy robione w perfumeriach sieci Sephora, to nie tylko przyjemność wyboru spośród szerokiej gamy artykułów kosmetycznych, lecz także ogromny komfort – mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji Oddziału MasterCard Europe w Polsce.

„Sephora stawia na najnowsze trendy zarówno w kosmetykach, jak i w sposobie działania naszych perfumerii. Dlatego jest nam po drodze z technologią zbliżeniową MasterCard PayPass” – mówi Artur Garnczarek, dyrektor sprzedaży Sephora Polska. „Nasi klienci to osoby otwarte na nowinki i zainteresowane tym, co jest modne – jestem przekonany, że docenią wygodę szybkiego płacenia za zakupy, mogąc dzięki temu więcej czasu poświęcić na poznawanie nowości w ofercie Sephora czy korzystanie z porad naszych konsultantów” – dodał Artur Garnczarek.

„eService, konsekwentnie poszerza swoją sieć akceptacji kart zbliżeniowych. Dzięki naszym staraniom wszyscy klienci ekskluzywnych perfumerii Sephora będą mogli szybko i bezpiecznie zapłacić za swoje zakupy dokonując płatności bezstykowych na terminalach eService” – wyjaśnia Arkadiusz Bochniak, Dyrektor Departamentu Biznesu eService. „Poszerzanie sieci akceptacji płatności kartami zbliżeniowymi to udogodnienie dla klientów, którzy oczekują szybkiej i profesjonalnej obsługi. Mając na uwadze ich profil w tej konkretnej sieci wierzymy, że karty zbliżeniowe szybko i na długo zadomowią się w sieci perfumerii Sephora.” – dodaje Arkadiusz Bochniak.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu