Nowy wizerunek CH Blue City

Od września 2011 roku Blue City będzie obsługiwane przez agencję reklamową Communication Unlimited, odpowiedzialną za przygotowanie jego nowego wizerunku i komunikacji ATL oraz BTL. W tym miesiącu ruszy też nowa kampania wizerunkowa centrum.

Nowe hasło reklamowe Blue City: „Tu znajdziesz kalejdoskop wrażeń” podkreśla unikalność tego wyjątkowego miejsca, które nie przestaje zaskakiwać swoich klientów. Dzięki lepszej komunikacji z resztą Warszawy Blue City przestaje być „tam“, a zaczyna być „tu“, miejscem, gdzie salony, restauracje i punkty sportowo-rozrywkowe tworzą najciekawszą mieszankę w mieście. Do tego wydarzenia specjalne goszczą tu tak często, że nigdy nie wiesz, czy odwiedzając centrum nie trafisz przypadkiem na ciekawą wystawę, festiwal, koncert, pokaz mody czy atrakcyjną akcję promocyjną. Bo Blue City jest jak kalejdoskop: pełne kolorów, dynamiczne i cudownie nieprzewidywalne.

Kampania wizerunkowa, oparta na nowych projektach, będzie wykorzystywała nośniki reklamy zewnętrznej i prasę. Kampanie taktyczne, promujące najważniejsze wydarzenia w Blue City, będą realizowane w prasie i w Internecie oraz w mediach wewnętrznych centrum. Każda akcja taktyczna będzie promowana również na portalach społecznościowych oraz z użyciem niestandardowych narzędzi marketingu sieciowego.

Communication Unlimited to jedna z najbardziej doświadczonych niezależnych agencji reklamowych – na rynku od 1989 roku. Agencja full service oferująca pełny zakres usług reklamowych: strategię, kreację, produkcję, współpracę z mediami oraz organizację eventów. W swoich projektach agencja stawia na silne powiązanie strategii z kreacją. Communication Unlimited jest członkiem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Communication Unlimited jest partnerem strategicznym z GMR Marketing, wchodzącym w skład Omnicom Group.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu