Marakfoni debiutuje w polskiej sieci

przez | 30/08/2011

29 sierpnia  na polskim rynku, zadebiutował międzynarodowy klub zakupowy Markafoni. Zastąpił funkcjonujący od ponad 2 lat BuyVIP Polska.

Dla dotychczasowych Klientów niezmienne pozostanie tylko jedno – login i hasło. Poza tym zmiana ta niesie za sobą wiele korzyści.

– Markafoni wprowadzi nową jakość zakupów w Polsce. To miejsce dla osób, które czują potrzebę bycia niepowtarzalnym, ceniących styl i jakość. Nie wychodząc z domu można będzie nabyć kolekcje największych, światowych marek. Tym samym, aby modnie wyglądać, nie trzeba będzie latać na zakupy do Paryża, Londynu, czy Nowego Jorku. Nie zabraknie również prac młodych i utalentowanych polskich projektantów, których będziemy starali się promować – mówi Szymon Bujalski, Dyrektor Zarządzający Markafoni Polska – Chcemy, aby klub Markafoni był kojarzony z najwyższej jakości produktami w bardzo atrakcyjnych cenach, tak jak to było dotąd w przypadku BuyVIP. Zmiana polega również na tym, że będziemy starali się dotrzeć do większej ilości odbiorców. Zdajemy sobie sprawę z potencjału jaki daje nam Markafoni i chcemy zostać numerem jeden w Polsce. Uważam, że jest to bardzo realny cel, zważywszy na to, że mamy wsparcie w postaci Grupy Allegro – dodaje Bujalski.

Klienci, którzy we wrześniu dokonają zakupów w Markafoni.pl mogą liczyć na darmową przesyłkę, a jeśli transakcja będzie wyższa niż 450 zł otrzymają specjalny upominek. Markafoni w pierwszym miesiącu działalności na polskim rynku przygotował wiele ciekawych ofert, wśród nich produkty takich marek jak: Adidas, Amplified, Diesel, Dior, D&G, Nike, MaxMara, pennyBlack, Reebok, Simple czy YES.

źródło/autor: PR Studio