Łubudubu PR rozpoczyna współpracę ze sklepem internetowym mobile2.pl

przez | 30/08/2011

ŁubuDubu PR rozpoczyna współpracę ze sklepem internetowym mobile2.pl zajmującym się sprzedażą telefonów komórkowych, tabletów, telewizji na kartę i akcesoriów GSM.

Po wygranym w sierpniu przetargu agencja zajmie się budowaniem wizerunku sklepu oraz jego bieżącymi relacjami z mediami. Umowa z agencją została podpisana na rok.

– W związku z tym, że posiadamy rozbudowaną sieć stacjonarnych punktów sprzedaży w całej Polsce, dzięki którym zdobyliśmy silną pozycję na rynku telekomunikacyjnym, postanowiliśmy rok temu uruchomić własny sklep internetowy w tej kategorii. Obecnie w naturalny sposób nadszedł czas budowy wizerunku marki mobile2.pl wśród klientów przy współpracy z profesjonalną agencją public relations – mówi Tomasz Basiński, Wiceprezes Zarządu Eurotel SA.

Właścicielem sklepu internetowego mobile2.pl jest spółka Eurotel SA. Został on uruchomiony rok temu i początkowo działał w ramach portalu korporacyjnego spółki. Po kilku miesiącach, na podstawie satysfakcjonujących wyników, zarząd spółki zdecydował się wyodrębnić tę część swojej działalności i prowadzić ją dalej pod nową, odrębną marką mobile2.pl.

Sklep mobile2.pl korzysta z doświadczenia grupy telekomunikacyjnej Eurotel SA na rynku GSM, w wyniku czego może zapewnić swoim klientom ofertę wysokiej jakości, pochodzącą z polskiej dystrybucji, bogatą w nowości rynkowe, markowe produkty i oryginalne akcesoria GSM, oraz posiadającą gwarancje producentów. Po dokonaniu zakupu wszyscy klienci mogą skorzystać zarówno ze specjalistycznych porad eksperckich jak i pomocy w obsłudze zakupionych produktów. Istotną zaletą wyróżniającą sklep spośród działających na rynku konkurentów jest fakt, że zamówione towary klienci mogą odebrać bez dodatkowych opłat w salonach sieci sprzedaży należących do Eurotel SA na terenie całego kraju.