Przedpremierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska wyłącznie z reklamami Partnerów Premiery

przez | 29/08/2011

Do 50 000 osób zwiększyła się liczba osób, głównie menadżerów i kadry zarządzającej średnich i dużych przedsiębiorstw, którzy otrzymają przedpremierowy numer magazynu Bloomberg Businessweek Polska. W numerze znajdą się wyłącznie reklamy Partnerów Premiery.

Do współpracy przy promocji Bloomberg Businessweek Polska wydawca – Platforma Mediowa Point Group – zaprosił firmy i instytucje, których klienci lub członkowie są potencjalnymi czytelnikami magazynu. Partnerzy Premiery będą obecni zarówno w wydaniu przedpremierowym, jak i w pierwszym regularnym wydaniu pisma, które trafi do sprzedaży 19 września 2011 r. Wśród Partnerów Premiery są m.in. Landskrone, Orange, PGE, T-Mobile oraz organizacje zrzeszające przedsiębiorców – PKPP Lewiatan i Pracodawcy RP.

Przedpremierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska będzie miało swoją oficjalną premierę podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju, które rozpoczyna się 7 września. Ten numer nie trafi do regularnej sprzedaży, a zostanie rozdystrybuowany wyłącznie wśród osób, które zarejestrowały się na specjalnej platformie internetowej (www.rejestracja.bbwp.pl) i potwierdziły chęć otrzymania egzemplarzy Bloomberg Businessweek Polska. Numer będzie spersonalizowany, co oznacza, że zdecydowana większość odbiorców otrzyma gazetę ze swoim nazwiskiem na okładce, a niektórzy – również ze swoim zdjęciem. Dzięki intensywnym działaniom promocyjnym oraz wsparciu Partnerów Premiery ponad 50 000 osób, otrzyma zarówno wydanie przedpremierowe, jak i pierwszy regularny numer Bloomberg Businessweek Polska. Wydanie przedpremierowe trafi również do uczestników Forum Ekonomicznego w Krynicy nazywanej polskim Davos.

Premierowy numer Bloomberg Businessweek Polska trafi do sprzedaży 19 września. Zostanie również wysłany do osób, które zamówiły numer przedpremierowy oraz do tych wszystkich, którzy w międzyczasie zarejestrowali się na platformie BBWP. Wśród tej grupy dominują przedsiębiorcy oraz menadżerowie i kadra zarządzająca dużych i średnich firm. W wydaniu premierowym, oprócz reklam Partnerów Premiery, pojawią się również pierwsze reklamy komercyjne. Wydanie przedpremierowe i premierowe mają gwarantowany zasięg dotarcia oraz bardzo atrakcyjną grupę odbiorców.

Sprzedaż powierzchni reklamowej w Bloomberg Businessweek Polska prowadzi Biuro Reklamy PMPG, które oferuje reklamodawcom współpracę począwszy od wydania premierowego. Oferta dla reklamodawców została udostępniona 16 sierpnia i od tego dnia odbywają się prezentacje u klientów i w domach mediowych.

Bloomberg Businessweek Polska to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Pismo początkowo będzie się ukazywało jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy Bloomberg Businessweek. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu Businessweek przez Bloomberg w 2009 r. Redaktorem naczelnym Bloomberg Businessweek Polska jest Michał Kobosko. Bloomberg Businessweek Polska ma już również swoje profile w serwisach społecznościowych Facebook i LinkedIn.