Adv.pl rozwija dział Social Media

przez | 26/08/2011

W związku z dynamicznym rozwojem mediów społecznościowych i dużym zainteresowaniem marketerów wdrażaniem długofalowych strategii m.in. na Facebooku, agencja Adv.pl buduje zespół specjalistów, który będzie odpowiedzialny tylko za Social Media.

Dział Social Media funkcjonuje w Adv.pl od roku, jednak w ciągu kilku ostatnich miesięcy dynamicznie wzrosła wartość jego pracy w procesie przygotowywania strategii dla Klientów agencji. Leaderem zostanie Mariusz Pełechaty związany od kilku lat z Adv.pl najpierw jako strateg, a od roku jako specjalista w obszarze mediów społecznościowych.

Budujemy w Adv.pl profesjonalny zespół praktyków znających media społecznościowe od początku ich popularyzacji w Polsce i na świecie. Wcześniej obserwowaliśmy trendy na zachodzie i nie uchronny był także w Polsce bum na social media,  przede wszystkim na profesjonalne działania marketingowe na Facebooku. – mówi Mariusz Pełechaty, Social Media Manager w Adv.pl.

Mariusz jest znakomitym fachowcem, a przede wszystkim, praktykiem z bardzo dużym doświadczeniem w budowaniu komunikacji marek w Social Media. Kierowany przez niego zespół posiada unikalne w skali rynku kompetencje, dzięki którym marki naszych klientów mogą skuteczniej budować  przewagę konkurencyjną przy wsparciu efektywnie tworzonej, innowacyjnej komunikacji w mediach społecznościowych, nastawionej na realizowanie konkretnych celów. – mówi Paweł Jędrak, Dyrektor Departamentu Strategii w Adv.pl.

Pogłębianie kompetencji Social Media to jeden z kluczowych kierunków rozwoju Adv.pl w 2011 roku. Zespół działu Social Media liczy obecnie trzy osoby i tworzy strategie dla marek z portfolia Pernod Ricard (Wyborowa, Absolut, Jacob’s Creek, Malibu, Luksusowa), brandów Serce i Rozum TP SA czy BZ WBK.

źródło/autor: Adv.pl