Dociekliwi ruszają do akcji!!! Nowa kampania jakościowa McDonald’s Polska.

przez | 25/08/2011

W środę, 24 sierpnia br. McDonald’s Polska rozpoczyna nową, ogólnopolską kampanię informacyjną. Jej celem jest budowanie świadomości konsumentów na temat produktów McDonald’s – ich naturalnych składników, procesu przygotowania oraz wysokiej jakości i wartości odżywczych.

Bohaterowie nowej kampanii to dwójka młodych przyjaciół. Cechuje ich to, że są dociekliwi i nie zadowalają się obiegowymi twierdzeniami. Wolą sami przekonać się, gdzie leży prawda. Nasi przyjaciele stawiają sobie za cel poznanie faktów o produktach McDonald’s. Efekty ich dociekań zobaczymy w kolejnych spotach telewizyjnych.

Pierwszym tematem wziętym pod lupę jest mięso wołowe – główny składnik oferowanych w restauracjach McDonald’s kanapek Big Mac, McRoyal, Wieś Mac czy tradycyjnego hamburgera. W kolejnych odsłonach dociekliwi będą poznawać inne produkty oferowane w polskich restauracjach sieci McDonald’s.

Centralną rolę w komunikacji odgrywa strona internetowa www.dociekliwi.pl, do której prowadzą wszystkie materiały związane z kampanią. Zebrane na niej materiały, w tym liczne reportaże filmowe, pokazują dostawców McDonald’s, stosowane przez nich rozwiązania służące zapewnieniu wysokiej jakości i bezpieczeństwa produktów. Wśród zasobów na dociekliwi.pl znajdą się również wypowiedzi niezależnych ekspertów zajmujących się technologią żywności i żywieniem. Baza materiałów będzie stopniowo rozszerzana.

Osoby, które nie znajdą tam odpowiedzi na pytania związane z produktami McDonald’s będą mogły skorzystać z możliwości ich zadania online, a nawet przekonania się na własne oczy, jak wygląda organizacja i procedury na zapleczu restauracji McDonald’s. Strona umożliwia zapisy na takie wizyty w wybranych terminach i lokalizacjach.

Kampania dociekliwi.pl otrzymała bogate wsparcie medialne. Spoty reklamowe będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, Polsat, TVP) oraz w Internecie (m.in. o2.pl, Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl). Kampania będzie również promowana w restauracjach McDonald’s za pomocą materiałów POP.

Kreację oraz kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa oraz Tribal DDB, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.