TEQUILA\Polska i Tyskie stawiają na BeerFest

przez | 24/08/2011

Agencja marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska po raz szósty realizuje z marką Tyskie największy piwny festiwal w Polsce. BeerFest 2011 będzie uroczystym zwieńczeniem akcji charity na Śląsku, dzięki której powstaną biesiadne altany w chorzowskim Parku.

Dwudniowy event pod hasłem „Postaw na biesiadę!” odbędzie się w dniach 27 – 28 sierpnia na Polach Marsowych w Chorzowskim Parku Kultury i Wypoczynku. TEQUILA\Polska zwyciężyła w przetargu na przygotowanie i realizację BeerFestu 2011. Agencja jest autorem koncepcji kreatywnej eventu oraz wszystkich materiałów reklamowych.

BeerFest w Chorzowie jest wydarzeniem, które przyciąga nie tylko prawdziwych piwoszy, ale również wszystkich tych, którzy lubią spędzać czas w prawdziwie biesiadnym stylu. To święto najlepszego piwa, warzonego na Śląsku i po śląsku. Jak co roku, marka Tyskie chce podziękować Ślązakom, dlatego organizuje BeerFest w miejscu, gdzie zaczęła się jej historia.

W tym roku event powiązany jest z akcją charity „Tyskie stawia”, odbywającej się na Śląsku przez całe lato. To kolejna edycja akcji, w której Tyskie wspiera inicjatywy służące wszystkim Ślązakom. Po ławkach i fontannach, tego lata w Parku pojawią się grillowe altany – idealne do wspólnego biesiadowania w gronie znajomych i rodziny.

Tegoroczny BeerFest będzie finałem akcji, a jego punktem kulminacyjnym uroczyste zaprezentowanie altan, połączone z nadaniem im imion. Podczas dwóch dni eventu czeka na biesiadników mnóstwo atrakcji przygotowanych przez TEQUILA\Polska i markę Tyskie! Goście będą mogli biesiadować w trzech, specjalnie zaaranżowanych strefach: Biesiadnej, Konkursowej i Muzycznej. Czekają na nich również liczne konkursy z nagrodami, przysmaki z grilla serwowane przez mistrzów śląskiej kuchni, a także koncerty – wystąpi Monika Brodka, zespół Blue Cafe i wielu innych. Do wspólnej biesiady zachęcą charyzmatyczni prowadzący: Joanna Bartel, Dariusz Niebudek i Jacek Kaczor. Dla prawdziwych fanów piwa Tyskie zostały przygotowane również wyjątkowe kolekcjonerskie gadżety. Ostatniego dnia BeerFestu niebo rozbłyśnie feerią barw dzięki spektakularnemu pokazowi sztucznych ogni.

TEQUILA\Polska jest pomysłodawcą tegorocznego BeerFestu oraz wszystkich materiałów graficznych promujących to wydarzenie; agencja odpowiada również za realizację eventu. Akcję charity przeprowadziła agencja IQ Marketing. Za działania PR związane z BeerFestem 2011, jak i powstaniem i otwarciem altan, odpowiada agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants, a za zakup mediów – Starcom.