Sukces agencji Spice na facebook – 200 tysięcy użytkowników w NOC SPADAJĄCYCH GWIAZD 2011

przez | 19/08/2011

W piątkową noc z 12 na 13 sierpnia 2011 roku odbyła się oficjalna NOC SPADAJĄCYCH GWIAZD – organizowana przez agencję spice po raz drugi. Na portalu społecznościowym facebook zgromadziło się ponad 200 tysięcy osób.

NOC SPADAJĄCYCH GWIAZD 2011 to specjalny event na portalu facebook, który skupia wszystkich internautów mających marzenia. „Jeśli jesteś marzycielem i masz głowę pełną życzeń do spełnienia to ten event jest dla Ciebie” – takim tekstem przewodnim witała użytkowników agencja reklamowa spice, która jest organizatorem akcji.

Sukces agencji spice w marketingu emocji

Liczba uczestników rosła w lawinowym tempie kilku tysięcy osób na dobę. Na kulminacyjną noc z 12 na 13 sierpnia, wydarzenie miało aż 207 tysięcy osób, które potwierdziły udział, a sami użytkownicy zaprosili 317 tysięcy znajomych. Internauci na ścianie eventu napisali ok. 70 tysięcy postów. Wyniki te czynią z eventu jedno z największych wydarzeń w social media w Polsce w 2011 roku.

Uczestnikami NOCY SPADAJĄCYCH GWIAZD były osoby z głównych miast Polski: Warszawy, Krakowa, Poznania, Szczecina, Krakowa, Wrocławia, Katowic czy Lublina. Wydarzenie zgromadziło kobiety (75%) i mężczyzn (25%) w przeważającej części do 34 lat (93%). „Jesteśmy dumni z sukcesu agencji spice. Już myślimy nad rozwinięciem akcji w przyszłym roku” – mówi Przemysław Jaczewski, strategy director agencji spice.

Do wydarzenia można było dołączyć na oficjalnej stronie NOCY SPADAJĄCYCH GWIAZD 2011. Link do fanpage’a akcji Noc Spadających Gwiazd 2011 http://www.facebook.com/NOCSPADAJCYCHGWIAZD?sk=pe

Marketing z natury

Spadające gwiazdy to, spalające się w atmosferze Ziemi, resztki komety 109P/Swift-Tuttle, która w 1992 roku przeleciała obok Słońca. Największą aktywność na niebie mogła być obserwowana w noc z 12 na 13 sierpnia od godziny 20:00 do ok. 6.00 rano. Samo zjawisko będzie można jeszcze oglądać do około 25 sierpnia 2011.