MasterCard PayPass w Krakowie, czyli tegoroczny Coke Live Music Festival jeszcze bliżej swoich fanów

przez | 16/08/2011

Uczestnicy tegorocznej edycji krakowskiego festiwalu Coke Live Music za wszystkie snacki, gadżety i napoje będą mogli płacić kartami zbliżeniowymi MasterCard PayPass i Maestro PayPass. Technologia PayPass to jedyna forma płatności, która w festiwalowym zamieszaniu gwarantuje oszczędność czasu i bezpieczeństwo naszych pieniędzy.

Jak to działa? Wystarczy zbliżyć swoją kartę MasterCard PayPass lub Maestro PayPass do specjalnego czytnika, a transakcja zostanie przeprowadzona automatycznie. Jeżeli kwota festiwalowych zakupów przekroczy 50 zł, oprócz zbliżenia karty do czytnika trzeba będzie dodatkowo wstukać kod PIN, jednak bez podawania karty sprzedawcy.

„Coke Live Music Festival to już szósty w tym roku festiwal muzyczny, na którym obecna jest nasza technologia. Mamy nadzieję, że sprawdzi się tak dobrze, jak na tegorocznym Selectorze czy Open’erze. Chcemy zapewnić uczestnikom masowych imprez bezpieczeństwo, szybkość i wygodę transakcji. Dlatego liczba festiwali, na których obecna jest technologia MasterCard PayPass, rośnie z roku na rok”– mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager polskiego oddziału MasterCard Europe.

Coke Live Music Festival to:

  • Światowe gwiazdy oraz czołowi polscy wykonawcy na 3 scenach muzycznych: Main Stage, Coke Stage i Burn Stage
  • Idealna lokalizacja w jednym z najpiękniejszych miast Polski – Krakowie
  • Urozmaicenie wakacyjnych wrażeń

Co uczestnicy Coke Live Music zaoszczędzą płacąc kartami z technologią PayPass?

  • Czas – mają go więcej, bo szybciej rozliczają się przy kasie
  • Wygodę – nie muszą szukać drobnych i rozmieniać banknotów
  • Komfort – za wszystkie rzeczy płacą jedną kartą i muszą brać ze sobą gotówki

Coke Live Music Festival w terminale z funkcjonalnością PayPass zaopatruje firma eService. Katarzyna Jaworska z Zespołu Marketingu i PR z eService mówi: „Nowoczesna technologia, jaką oferuje eService doskonale sprawdza się podczas imprez plenerowych. Tu liczy się przede wszystkim czas realizowanej płatności, który znacznie się zmniejsza podczas transakcji zbliżeniowych. Dla nas, każde tego typu przedsięwzięcie to z jednej strony wyzwanie, któremu staramy się w 100% sprostać, z drugiej – jest to znakomita okazja do promocji nowoczesnej technologii wśród wielotysięcznej grupy festiwalowych sympatyków.”

Obecnie kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass i Maestro PayPass można płacić w następujących punktach:

McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, Era, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa Ultimate Fashion zarzadzająca takimi markami jak: Aldo, Bodique, Boss, Dune, Esprit, Mango, Mexx, Palmers, New Look, The Peacock, River Island, Wallis, Bomi, Euro Apteka, AlmiDecor i Flo, IKEA, Salad Story, Carry, Grupa LPP zarządzająca markami: Reserved, Cropp Town, House, Mohito, Grupa NG2 zarządzająca markami: CCC, Boti, Quazi, Krakowski Kredens, Grupa Inditex zarządzająca markami: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti i Oysho, biletomaty w Warszawie i Wrocławiu, maszyny vendingowe oraz wiele tysięcy małych punktów usługowo handlowych. Dodatkowo PayPass umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych na wielu imprezach i festiwalach, a także stadionach Ekstraklasy.

Karty w technologii MasterCard PayPass można wyrobić w oddziałach następujących banków:

Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty.