Natura Drogerie z PR Managerem

przez | 11/08/2011

Natura Drogerie, druga co do wielkości sieć sprzedaży produktów kosmetyczno-drogeryjnych w Polsce, poszerzyła dział marketingu zatrudniając Balbinę Wołongiewicz na stanowisko PR Managera.

Balbina Wołongiewicz posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży public relations.

W Drogeriach Natura będzie odpowiedzialna między innymi za zarządzanie wizerunkiem sieci, a także za tworzenie i realizację długookresowej strategii PR.

Stanowisko PR Managera jest nową funkcją w strukturach firmy. Decyzja o rozbudowie departamentu jest konsekwencją dynamicznego rozwoju sieci i ma ścisły związek z transparentnym podziałem kompetencji w firmie.

Balbina Wołongiewicz rozpoczynała swoją karierę zawodową w branży wydawniczej związanej z tematyka biznesową i finansową. Odpowiadała za kampanie direct marketingowe magazynów: „Prawo Bankowe” i „Prawo Reasekuracyjne”. Następnie w Amplico AIG Life z sukcesem zarządzała wizerunkiem międzynarodowej korporacji finansowej. Współpracowała z czterokrotnym mistrzem olimpijskim i mistrzem świata w chodzie sportowym Robertem Korzeniowskim, budując spójny wizerunek AIG jako przyjaznego, stabilnego i solidnego partnera. Działania te pozwoliły na uzyskanie czołowego miejsca wśród instytucji finansowych w Polsce. Przez ostatnie lata realizowała projekt autorski w Audioclub.pl, wydawcy audiobooków, gdzie odpowiadała za budowanie i rozwój tego nowego rynku w Polsce. Realizowała wiele projektów w które zaangażowani byli znani i cenieni aktorzy: Zbigniew Buczkowski, Bartosz Opania, Cezary Żak, Krzysztof Majchrzak, Barbara Wrzesińska. Audiobook „Nowe przygody Mikołajka” w interpretacji aktorskiej Jerzego i Macieja Stuhrów, który realizowała wspólnie z wydawnictwem Znak był hitem rynkowym. Podobnie jak seria audiobooków „Pan Samochodzik” Zbigniewa Nienackiego w interpretacji Wojciecha Malajkata.

Balbina Wołongiewicz jest absolwentką Politechniki w St. Petersburgu. Ukończyła studia podyplomowe o kierunku Handel Zagraniczny, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Była wolnym słuchaczem na wydziale marketingu strategicznego w International University of Japan. Jest także absolwentką międzynarodowego kursu LOMA z PR i Marketingu.

Angażuje się również aktywnie w działania filantropijne. Jej pomysłem było stworzenie „Letniej Akademii Języka Angielskiego” dla dzieci z domów dziecka.

Balbina Wołongiewicz mówi biegle po angielsku i rosyjsku a jej hobby to historia, ekonomia, muzyka i karate.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.