Grey Group twórcą kampanii sieci Play z Kubą Wojewódzkim

przez | 11/08/2011

10 sierpnia rusza przygotowana przez Grey Group kampania reklamowa nowego programu sieci Play – „Testuj smartfona”. Jej twarzą został Kuba Wojewódzki.

Stworzona przez Grey Group kampania wspiera innowacyjny program sieci Play, który umożliwia przez 2 tygodnie testowanie za darmo i bez żadnych zobowiązań smartfona firmy Huawei. Jej twarzą został showman, dziennikarz i satyryk Kuba Wojewódzki.

“W kampanii wykorzystujemy format programu Kuby. Nie chcieliśmy działać w poprzek jego wizerunku więc utrzymaliśmy konwencję zaczepnego wywiadu, którą Wojewódzki posługuje się mistrzowsko. Ale pomyśleliśmy, że największym wyzwaniem dla Kuby Wojewódzkiego byłby po prostu on sam. Dlatego też kampania jest wywiadem Wojewódzkiego z Wojewódzkim i to poprzez “ich” szermierką słowną opowiadamy nasze story o produkcie” – mówi Katarzyna Sośnierz, Creative Director w Grey Group.

Postać sobowtóra Kuby Wojewódzkiego pojawiająca się w spocie odpowiada cechom produktu sieci Play – jest nieograniczona, wszechmogąca, atrakcyjna i pożądana. Tak jak usługi oferowane przez Play 4G.

W ramach kampanii, Grey Group przygotował dziewięć spotów telewizyjnych oraz trzy key visuale. Wykorzystane media to: telewizja, kino, prasa, citylight, Internet.