Nowy showreel f25 – oferta firmy w minutę

przez | 09/08/2011

Dom produkcyjny f25 stworzył nowy showreel, który w ciągu minuty, ma pokazać umiejętności i kompetencje firmy w zakresie przygotowywania animacji i postprodukcji filmowej.

Przygotowany materiał składa się z fragmentów realizacji f25, złożonych w całość tak, aby tworzyły jeden dynamiczny film. Prace, które pojawiają się w nowym showreel’u, zostały dobrane pod kątem konkretnej części oferty firmy, stanowiącej ważny element jej działalności. W filmie pokazane jest doświadczenie zespołu na polu postprodukcji filmowej, animacji i przygotowywania prezentacji multimedialnych.

„Dla nas showreel to przede wszystkim sposób prezentacji oferty f25. Każdy, kto będzie mógł go zobaczyć, już po minucie będzie wiedział kim jesteśmy i co robimy. To narzędzie szybkie i efektywne, dlatego stanowi nieodłączny element każdego kontaktu z naszym potencjalnym klientem.” – wyjaśnia Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający f25.

W filmie znalazły się między innymi animacje przygotowane dla McDonald’s, Nestle, czy banku City Handlowy. Są także animacje logotypów, między innymi KTR, Unicef i Polskich Portów Lotniczych, oprawy konferencji FacebookNOW i Forum Mec Interaction, a także czołówka filmu PlanB, który powstał dla marki Ballantines.

Projekt można obejrzeć pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=u10pSoFttN0