Atmedia sprzedaje reklamy w Rodin TV

Rodin TV, nowa interaktywna telewizja rozrywkowa, rozpoczyna współpracę z Atmedia, największym polskim biurem reklamy mediów tematycznych.

Atmedia oferuje zakup kampanii spotowych i akcji specjalnych na antenie Rodin TV. Telewizja startuje 10 sierpnia br., a pierwsze kampanie wyemituje we wrześniu – będzie już wówczas ujęta w pomiarze telemetrycznym Nielsen Audience Measurement. Rodin TV zdecydowała się na współpracę z biurem Atmedia po przeglądzie ofert brokerów reklamy telewizyjnej.

– O wyborze Atmedia przesądziły atrakcyjność i wiarygodność oferty. Liczymy na długoterminową, stabilną współpracę, która pozwoli skutecznie komercjalizować program Rodin TV – mówi Andrzej Rojek, właściciel i prezes zarządu Rodin TV Sp. z o.o.

Rodin TV adresuje program do dorosłych widzów, z naciskiem na odbiorców z grupy wiekowej 30-55 lat, zainteresowanych m.in. astrologią, ezoteryką i zielarstwem. Specjaliści z tych dziedzin prowadzą na antenie stacji programy nadawane na żywo od 9 rano do 2 w nocy. W ramówce stacji znajdują się m.in. horoskopy, programy poradnikowe i ciekawostki z życia gwiazd. Formuła Rodin TV zakłada liczne interakcje z publicznością.

Kanał Rodin TV będzie dostępny w ofercie Cyfry+, a także bezpłatnie – poprzez satelitę HotBird. Nadawca prowadzi obecnie rozmowy nt. poszerzenia dystrybucji.

Atmedia sprzedaje czas reklamowy w Rodin TV w ramach pakietów gwarantowanej widowni – Atmax, Atyour Choice, a także w ofercie Atsingle i cennikowej.

Rodin TV dołącza do portfolio Atmedia jako 58. kanał telewizyjny. Przypomnijmy, że w ostatnich tygodniach ofertę brokera wzmocniły Disney Junior, Polo TV, iTV oraz Viacom Blink!.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu