Adv.pl członkiem międzynarodowego stowarzyszenia Yamondo

przez | 09/08/2011

Adv.pl z Grupy ADV dołączyła do grona partnerów międzynarodwego stowarzyszenia Yamondo. Agencja jest pierwszym i jedynym polskim członkiem prestiżowej organizacji dbającej o międzynarodowe standardy branży marketingu online.

Powstałe w 2010 roku stowarzyszenie Yamondo tworzą niezależne agencje marketingu internetowego z Francji, USA, Niemiec, Turcji, Rosji, Holandii Czech, Chin i Arabii Saudyjskiej. Członkowie organizacji mają w swoim dorobku łącznie 3 000 międzynarodowych kampanii przeprowadzonych w ponad 50 krajach na cały świecie, w tym między innymi w Brazylii, Chile, Argentynie, Finlandii, Korei, Chinach oraz Japonii. Agencje stowarzyszone w Yamondo z założenia współpracują ze sobą podczas realizacji międzynarodowych działań w zakresie social media, SEA/SEO, web designu, czy copywritingu dla największych światowych marek. Do tej pory kooperacja dotyczyła takich brandów, jak Mercedes Benz-Bank, Harley-Davidson, FedEx, IBM, Sina.com.cn, PayPal, EMC czy Air China.

„Kompetencje Adv.pl koncentrują się w obszarze szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. Jesteśmy przekonani, że aktywny udział w stowarzyszeniu Yamondo i współpraca z partnerami z zagranicy umożliwią nam wymianę informacji na temat najnowszych trendów i doświadczeń w tej dziedzinie. Praktyczna wiedza o najwyższych światowych standardach w marketingu internetowym pozwoli na ich efektywne wdrażanie na polskim rynku. Adv.pl jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych w Polsce, a dostęp do międzynarodowego know-how z pewnością wpłynie na dalszy wzrost konkurencyjności naszej firmy” – mówi Magdalena Surowiec, Prezes Zarządu Grupy Adv.pl.

Członkostwo w stowarzyszeniu Yamondo to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale też szansa na dotarcie do najważniejszych rynków i poszerzanie zakresu oferowanych usług. Jako jedyna w Polsce agencja interaktywna, Adv.pl uzyska unikalną możliwość czerpania z doświadczenia najwybitniejszych światowych ekspertów w dziedzinie międzynarodowych kampanii online.