Start People, Boeing i Microsoft uczą młodych Polaków

Jak zostać przedsiębiorcą? Jak sprawdzić się w biznesie nie ponosząc żadnego ryzyka? Jak przekonać się czy możemy zostać managerem światowej firmy? Odpowiedź znajdziemy w czasie Gdańsk Business Week i Gdynia Business Week. Projekt, który uczy jak zarządzać firmą i rozwija kreatywność, rusza już wkrótce.

Już 14 sierpnia blisko 180 uczniów z trójmiejskich szkół średnich i techników w wieku 16-19 lat weźmie udział w unikalnym wydarzeniu – Gdańsk Business Week i Gdynia Business Week. Dzięki udziałowi w tym projekcie młodzi ludzie nauczą się przedsiębiorczości i autoprezentacji. Na 6 dni młodzież zostanie podzielona na grupy, nad którymi będzie czuwał doświadczony manager z dużej międzynarodowej korporacji. Zespół musi stworzyć produkt, opracować strategię marketingową, zmierzyć się z konkurencją, a wszystko to w ramach określonego budżetu. To praktyczny sposób, aby nauczyć się zasad funkcjonowania firmy i niezbędnych umiejętności do prowadzenia biznesu.

Oprócz wiedzy z zakresu tworzenia firmy, zarządzania marką i personelem, uczniowie szkół średnich dowiedzą się jak znaleźć pracę i jak rozwijać zawodową karierę. Start People, który jest partnerem tego wydarzenia, przekaże uczestnikom warsztatów praktyczną wiedzę z zakresu prowadzenia nowoczesnych rekrutacji oraz pokaże jak napisać CV i z sukcesem przejść przez procesy rekrutacyjne.

Młodzi ludzie, którzy szukają pracy muszą znać realia rynku i dostosować swoje umiejętności do oczekiwań pracodawców, co daje gwarancję zatrudnienia. Najważniejsze dla pracodawców są konkretne plany i wizje co do rozwoju kariery przyszłego pracownika. Naszą ambicją jest dostosowanie umiejętności absolwentów do szybko zmieniających się realiów rynku pracy oraz pomoc młodym ludziom w rozpoczęciu kariery zawodowej. Dlatego angażujemy się w projekty Gdynia Business Week i Gdańsk Business Week – mówi Agnieszka Morawska z Agencji Pracy Start People.

To już trzecia edycja Gdynia Business Week i pierwsza Gdańsk Business Week. Organizatorami są Miasto Gdynia, Gdańsk i Foundation for Private Enterprise Education, a partnerami akcji są takie firmy jak Boeing, Microsoft, Start People i Speednet. Tylko w ubiegłorocznej edycji wzięło udział blisko sto osób. Więcej informacji na temat znajdziecie na stronach www.gdanskbusinessweek.pl/ i www.gdyniabusinessweek.pl/.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu