John Pitcher dla EM LAB

Agencja interaktywna John Pitcher uruchomiła nowy internetowy serwis agencji eventowej EM LAB, spółki-siostry Scholz & Friends.

– Zależało nam na takiej współpracy z Klientem, aby wizja i koncepcja kreatywna serwisu, którą otrzymaliśmy, została zrealizowana w oparciu o dobrze przemyślany motion design i została uzupełniona o trójwymiarowe „smaczki” – mówi Marek Łapczyński, Client Service Director John Pitcher.

Designerzy i programiści agencji John Pitcher postarali się, aby całkowicie przygotowany w technologii flash serwis był lekki i maksymalnie praktyczny oraz wygodny dla użytkownika.

– Potrzebowaliśmy funkcjonalnego serwisu, współgrającego z nową identyfikacją wizualną firmy, którą wprowadziliśmy w pierwszym półroczu. Agencja John Pitcher wywiązała się z zadania doskonale – mówi Dorota Rzeszutek, Head of Business w EM LAB.

Nowa odsłona serwisu EM LAB-u dostępna jest pod adresem www.emlab.pl.

źródło/autor: John Pitcher

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu