FIORE – na spotkanie z przyjemnością

przez | 05/08/2011

Marka FIORE powraca na rynek w udoskonalonej recepturze i odmienionej szacie graficznej. Pierwszy na polskim rynku, kobiecy szampański koktajl, trafia właśnie na półki sklepowe. Musujące FIORE wzbogacone naturalnym sokiem ze świeżych truskawek, brzoskwiń bądź winogron ze szczepu muscat to jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna kompozycja smakowa, stworzona specjalnie z myślą o kobietach. Celem pierwszego etapu działań marketingowych jest wsparcie sprzedaży produktów marki oraz budowanie jej świadomości wśród kobiecego targetu.

FIORE to finezyjne połączenie szlachetnego włoskiego wina musującego i naturalnego soku z dojrzewających w słońcu aromatycznych owoców. Dostępne jest w trzech wariantach smakowych: z sokiem z truskawek, brzoskwiń i winogron ze szczepu muscat. Orzeźwiająca słodycz ukryta w szykownej butelce FIORE to znakomite dopełnienie rozkoszy każdej wolnej chwili.

Szampan smakowy FIORE to produkt stworzony dla kobiet, które chcą, aby czas spędzany wspólnie był chwilą przyjemności. FIORE swoją lekkością (tylko 7% alkoholu)  i owocowym smakiem inspiruje do oderwania się od przyziemnych spraw i delektowania wyłącznie tą chwilą – tu i teraz.  FIORE to doskonała propozycja na wieczór w gronie przyjaciółek, kameralne spotkanie towarzyskie, rodzinną uroczystość czy prezent. Każda okazja jest dobra, aby zasmakować przyjemności z FIORE.

„FIORE jest wypełnieniem luki rynkowej w segmencie alkoholi dedykowanych kobietom, w których dominują produkty zaadaptowane z marek typowo męskich, takich jak piwo czy wódka. Dzięki nowym recepturom, innowacyjnemu procesowi produkcji oraz odświeżonej szacie graficznej, otrzymaliśmy pierwszy na rynku alkoholowy produkt, skrojony w stu procentach na miarę potrzeb i oczekiwań coraz bardziej wymagających konsumentek. Przeprowadzone analizy ukazały nam ogromny potencjał zawarty w niezagospodarowanej dotychczas niszy, definiowanej jako szampan smakowy. Stanowi ona olbrzymią szansę na wzrost sprzedaży w kategorii win musujących i pozyskanie użytkowniczek innych kategorii. Owocowy smak, subtelna lekkość oraz swobodna elegancja to siła FIORE, napoju alkoholowego kobiecego świata” – mówi Katarzyna Brodowska, brand manager marki Fiore.

Pierwszy etap kampanii marketingowej koncentruje się na wprowadzeniu do sprzedaży produktów o pojemności 750 ml – FIORE Mio. W dalszej kolejności portfolio marki wzbogaci się o fiorentynki, czyli napoje o pojemności 200 ml i charakterze ready to drink, dostępne w wersji solo oraz w czteropaku. W ramach zaplanowanych działań, w punktach sprzedaży kanału nowoczesnego oraz tradycyjnego, produkty marki będą promowane na dodatkowych ekspozycjach oraz niestandardowych prezentacjach na półce sklepowej, przy wykorzystaniu silnego wsparcia materiałów POS.

Koncept komunikacji oraz kreację przygotowała agencja Los Mejores, zaś za działania  public relations odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.

Sugerowana cena detaliczna 16,99 PLN za butelkę 750ml

Dystrybutor: Ambra S.A., ul. Puławska 336, 02-819 Warszawa