Program Firma Przyjazna Internautom pomaga przedsiębiorcom zaprzyjaźnić się z Internetem

Portal internetowy Firmy.net, wiodąca na polskim rynku wyszukiwarka firm, przygotował dla wszystkich zainteresowanych podmiotów program Firma Przyjazna Internautom (FPI). Głównym jego założeniem jest edukowanie przedsiębiorstw, aby te stale podnosiły swoje standardy komunikacji z klientem. Wyróżnione w nim firmy mogą wykorzystywać do swoich celów promocyjnych znak Firma Przyjazna Internautom.

Firma Przyjazna Internautom to inicjatywa portalu Firmy.net skierowana do przedsiębiorstw, które dostrzegają nowe możliwości promowania się w Internecie. Program podzielony jest na pięć poziomów, które firmy zdobywają poprzez zrealizowanie dokładnie sprecyzowanych warunków. Należą do nich m.in. zadbanie o kompletność i rzetelność oferty umieszczanej w wyszukiwarce, która ułatwi internautom zapoznanie się z produktami lub usługami firmy. Kolejny warunek to wprowadzenie unikalnego opisu przedsiębiorstwa, który pozwoli je wyróżnić spośród innych i ułatwi odnalezienie go poprzez popularne wyszukiwarki internetowe. Następny element to zdobycie co najmniej pięciu pozytywnych opinii ze strony dotychczasowych klientów. Zyskanie co najmniej trzech referencji od partnerów biznesowych jest kolejnym warunkiem, który należy spełnić. Ostatnim zaś jest umieszczenie znaku FPI na stronie WWW firmy, zgodnie z zaleceniami portalu Firmy.net. Celem tych działań jest ułatwienie odnalezienia internautom rzetelnych firm, które będą w stanie zaspokoić ich potrzeby.

Internet jest miejscem, w którym coraz większa liczba osób wyszukuje informacje na temat różnych przedsiębiorstw. Widzimy jednak, że część firm nadal nieufnie podchodzi do sieci i często, w wyniku nieznajomości reguł w niej panujących, popełnia błędy, które nie tylko utrudniają odnalezienie informacji o nich potencjalnym klientom, ale także niejednokrotnie powodują negatywny odbiór i pozbawiają firmy potencjalnych zysków. Dlatego, przygotowując program Firma Przyjazna Internautom, chcemy przede wszystkim uzmysłowić przedsiębiorcom jak wartościowy jest w naszych czasach Internet i pomóc im w przygotowaniu prezentacji, dzięki której dotrą do szerszego niż dotychczas grona użytkowników. Dzięki temu skorzystają zarówno firmy, jak i internauci, którzy szybciej niż teraz odnajdą istotne dla nich informacje – Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.

Program Firma Przyjazna Internautom rozpoczął się 1 sierpnia 2011. Aby wziąć w nim udział, wystarczy założyć bezpłatne konto w serwisie Firmy.net. Uczestnictwo nie wiąże się z żadnymi kosztami a każda z firm, która spełni wyżej opisane kryteria, będzie mogła wykorzystywać znak Firma Przyjazna Internautom do swoich celów promocyjnych bez żadnych ograniczeń.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu