PanMedia Western planuje F&F przed pierwszym dzwonkiem

Dom mediowy PanMedia Western zakupił media i zaplanował najnowszą kampanię należącej do sieci Tesco marki odzieżowej F&F. Tym razem w związku z akcją handlową „Powrót do szkoły” będzie wspierany nowy subbrand F&F – F&F Kids oraz linia Basic Kids. Reklamy ubrań dla dzieci i nastolatków znajdą się na nośnikach outdoorowych – frontlighty 6×3 zostały rozplanowane w 5 największych aglomeracjach miejskich (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław i Aglomeracja Śląska).

Kampania internetowa obejmuje główne portale internetowe, społecznościowe (onet.pl, wp.pl, facebook.pl, fotka.pl) w tym sekcje modowe i kobiece. Promocja połączona jest z konkursem na Facebooku oraz na stronie F&F.  Nagrodami są płyty Justina Bibera, oraz wyjazdy do Legolandu.

Kreacje przygotowała czeska agencja reklamowa Communication Agency Mayak.

Kampania potrwa do końca sierpnia.

źródło/autor: Sugar and Spice PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu